Google+ Followers

Αναγνώστες

Δευτέρα, 22 Απριλίου 2013

Τι είναι το ρεφλε ;

Καλημερα ζαχαρενιες μουυυ! Καλη εβδομαδα! Σημερα σκεφτηκα να κανω ενα ποστ  σχετικα με το ρεφλε , κατι που κανω στα μαλλια μου τελευταια για να ανανεωσω το χρωμα τους , να μη τα ταλαιπωρησω τοσο  , και να αποφυγω για περισσοτερο καιρο τη διαδικασια βαφης ριζας.

ΔΕΝ ειμαι ειδικη , και  ΔΕΝ θελω να το δοκιμασει καποια που δεν βαφει τα μαλλια της και που δεν ειναι ξανθια σαν και μενα γιατι φοβαμαι τα αποτελεσματα .Καθε συμβουλη - αποψη κομμωτριας σε αυτο το ποστ θα ηταν δεκτη εως και αναγκαια! Απλα εγω θα θελα να μοιραστω αυτο που κανω με εσας και ισως να διορθωθω οπου κανω λαθος!

Ξαναλεω πως τα μαλλια μου τα βαφω ξανθα! Το φυσικο μου χρωμα ειναι σκουρο καστανο και κανω την τεχνικη του ρεφλε , μολις βλεπω οτι το χρωμα των μαλλιων μου εχει αρχισει και χανει τη λαμψη του , η ριζα εχει αρχισει και κανει την εμφανιση της και εχουν αρχισει και κοκκινιζουν !

Αυτα που χρησιμοποιω ειναι :


-20 ml βαφης
-20 ml οξυζενε
-20 ml σαμπουαν
-20 ml νερο

Τα ανακατευω ολα αυτα στο μπολακι της βαφης μου .Η βαφη που χρησιμοποιω για να διωξω την πορτοκαλι αποχρωση ειναι ενα ξανθο σαντρε.Βρεχω τα μαλλια μου και τοποθετω το μιγμα καλα σε ολο το κεφαλι . Επειδη το μιγμα ειναι αραιωμενο με νερο και με σαμπουαν , καθως και επειδη τοποθετω το μιγμα σε βρεγμενα μαλλια δεν ειναι κατι πολυ επιβλαβες για τα μαλλια μου . Το αφηνω για 15 λεπτα και μετα λουζομαι με κρυο νεροο! ΜΠΡΡΡ...Μετα λουζομαι κανονικα!

Αυτα απο μενα κοριτσια ...Θα ηθελα να πω πως το χρωμα των μαλλιων μου ειναι αυτο

Αυτα απο μενα! Ευχομαι να δεχτω διορθωσεις σε περιπτωση που κανω καποιο λαθος ! Εσεις κοριτσια βαφετε τα μαλλια σας? Μονες σας η στο κομμωτηριο?
Φιλια πολλα!

66 σχόλια:

  1. ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑ...ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΠΟΛΥ...ΕΓΩ ΤΑ ΒΑΦΩ ΣΤΟ ΚΟΜΜΩΤΉΡΙΟ ΦΟΒΑΜΑΙ ΛΙΓΟ ΝΑ ΤΑ ΒΑΨΩ ΜΟΝΗ ΜΟΥ...ΦΙΛΙΑ ΑΠΟ http://aworldforwomen-bymanty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα! Καλα κανεις! Μην το διακυνδυνευεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλως σε βρηκα Ζαχαρουλα!!!εγω δεν τα βαφω τα μαλλια μου,εχω ενα χρωμα ανοιχτο καστανο,που με τον ηλιο κανει ανταγιες και δεν θελω προς το παρον καποια αλλαγη...στο μελλον θα δουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ ο ηλιος ειναι θαυματουργος σε τετοια θεματα!Ενα διαστημα εβαζα λεμονι και εκανα ηλιοθεραπεια!

      Διαγραφή
    2. έχω ένα βραβειο για σένα!!ελα να το παραλάβεις!!!φιλια

      Διαγραφή
    3. αχ ειναι το 1ο μου βραβειο και επειδη ειμαι καινουρια στο blogging δεν ξερω που ακριβως να παω για να το δωωω! :(

      Διαγραφή
  4. είμαι καστανή και τα έβαφα παλια αλλα εδώ κ 2 χρονια αποφάσισα ότι το φυσικό μου είναι τελικά το καλύτερο και σταμάτησα να τα ταλαιπωρώ... νομιζω όμως ότι είναι χρήσιμο για πολλές κοπέλες ...!!!!! ωραιο ποστ! μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εγώ σκούρο καστανό έχω & τα βάφω χαλκινοκόκκινα! :)
    Βέβαια αφήνω αρκετά να βγει η ρίζα συνήθως για να μην τα ταλαιπωρώ πολύ..!
    Καλό σου βραδάκι! ;)

    thewillbyds.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την καλυτερη δουλεια κανεις! Καλο βραδυ! Φιλια!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο ποστ!Πότε τα βάφω-πότε όχι,τα έχω ταλαιπωρήσει απίστευτα πολύ στο παρελθόν..Δεν είχα ιδέα γι'αυτή την τεχνική! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Ζαχαρούλα μου, πολύ ωραίο το πόστ!σίγουρα θα σε παρακολουθώ!ελπίζω και εσύ να περάσεις από το δικό μας!
    Σε φιλώ και καλό Πάσχα!!!
    (Good Taste of Life)
    http://laviestsuperbe.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημερααα!Σου ρχομαι απο κει για να επισκεφτω το blog σου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλησπερα!!
    κανω απο περσι ανταυγειες με ντεκαπαζ και επιτελουσ εφτασα στο επιθυμητο αποτελεσμα..δυστυχως ομως εχω θεμα με την ριζα μου, στις δυο εβδομαδες φαινεται το καστανο..θελω να μου πεις ακριβως ποια βαφη παιρνεις για να κανεις το ρεφλε και αν ανοιγει η ριζα τοσο οσο να μην φαινεται ασχημα αυτο το χαζο καστανο :p
    ευχαριστωω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Βασια!Καλως ηρθες!
      Λοιπον επειδη το ντεκαπαζ που χρησιμοποιεις για τις ανταυγειες ειναι πολυ επιβαρυντικο για τα μαλλια σου , θα σου προτεινα συμφωνα με αυτο που εχω κανει εγω οταν θες να ανανεωσεις το χρωμα και να καλυψεις τη διαφορα με τη ριζα σου να κανεις ρεφλε.Δεν ειναι επικινδυνο οσο το ντεκαπαζ και εχει πολυ ωραια αποτελεσματα. Τωρα οσο για τη βαφη που με ρωτας δεν μπορω να σου πω ακριβως γιατι δεν ξερω τι χρωμα ειναι το φυσικο σου και τι αποχρωση ξανθου θελεις να τα δωσεις!
      Περιμενω περισσοτερες πληροφοριες απο σενα , και θα σου πω οτι γνωριζω!
      Φιλια πολλα!

      Διαγραφή
    2. μου ειπαν κ αλλες κοπελες να χρησιμοποιω καλυτερα ρεφλε..φαντασου το φυσικο μου χρωμα (δηλαδη η ριζα μου) ειναι ανοιχτο καστανο δηλαδη κοντα στο 6. οι ανταυγειες μου πλεον ειναι πολυ ανοιχτες. πριν 2 μηνες ειχα παρει το 12/81 της κολεστον για ριζα και μου βγηκε παλι πορτοκαλι ενω ειναι ξανθιστικη..να δοκιμαζα ρεφλε με το 12 μηπως?
      ευχαριστω και παλι!!! φιλια!! :)

      Διαγραφή
    3. περιεργο που σου βγηκε παλι πορτοκαλι!Η βαφη που χρησιμοποιησες εχει μεσα σαντρε , πραγμα το οποιο σημαινει οτι θα επρεπε να εξουδετερωσει το πορτοκαλισμα.
      Στη θεση σου θα χρησιμοποιουσα το 10/1 .Μπορει να σου φαινεται πιο σκουρο απο αυτο που θες αλλα θα νοιξει μετα το λουσιμο και θα εξουδετερωσει ακομα πιο πολυ το πορτοκαλισμα.
      Ολα αυτα στα λεω συμφωνα με ταχρωματα που βλεπω σε εικονες στο ιντερνετ απο τα χρωματολογια της κολεστον.Εγω δεν εχω χρησιμοποιησει κολεστον και δεν ξερω την αποδοση της.Εγω χρησιμοποιω της echo απο την Farcom και κανει δουλεια!

      Διαγραφή
    4. ναι αυτο μου ειπε και η κομμωτρια μου αλλα μου ειπε πως γενικα η τριχα μου ανοιγει πολυ δυσκολα,αν σκεφτεις οτι την ντεκαπαζ την αφηνουμε τουλαχιστον μια ωρα :p κ μαλιστα μου διευκρινισε οτι πολυ δυσκολα θα γινω πλατινα ξανθια!οποτε το ξεχναω αυτοματως...αυτο που θελω εγω ειναι να βρω εναν τροπο να κανω την ριζα μου μπεζ-ξανθο για να ταιριαζει κ με τις ανταυγειες κ μαλλον η μονη λυση ειναι το ρεφλε...θα δοκιμασω και με το 10/1 που μου ειπες και βλεπουμε :) σε ευχαριστω παρα πολυ για την βοηθεια!!!!!

      Διαγραφή
    5. να σαι καλα κοριτσι!ευχομαι να πετυχουν!και αν τελικα την δοκιμασεις περιμενω αποτελεσματα!θα χαρω πολυ να μαθω νεα σου!

      Διαγραφή
    6. θγεια σασ!!!!!!θα ηθελα να ρωτησω την βασια με τι οξυζενε βαφει τα μαλλια τησ????

      Διαγραφή
    7. γιατι αν τα βαφει με 20αρι οξυζενε μην περιμενει κ πολλα πραγματα...ασ δοκιμασει λιγο κ τισ βαφεσ τησ majiblond.....το 901s ειναι πολυ ξανθο ανοιχτο σαντρε η το 911 ειναι πολυ ξανθο ανοιχτο σαντρε βαθυ,το οποιο εξαλειφει περισσοτερο το κοκκινο...κ τα δυο θα τα χρησιμοποιησει με 30αρι η καλυτερα 35αρι οξυζενε..αν δεν φοβασαι μπορεισ να βαλεισ κ το 40αρι.......

      Διαγραφή
    8. συμφωνώ για το 20αρι! ευχαριστούμε πολύ για την επισήμανση!

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα! Το ρεφλέ είναι πολύ καλή λύση, αν όπως λες και εσύ δε θέλεις να ταλαιπωρήσεις πολύ τα μαλλιά σου. Πολύ ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. mpika stin selida gftn akrivws t logo 9elw na kanw refle , ta exw 3an9a kai exei vgei i riza m kai 9elw na vapsw mono riza gia na mn t talaipwrisw ara 9a kanw auta pou les panw kai 9a vgei ok?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως ηρθες Λινα....για πες μου τι χρωμα ειναι το φυσικο σου.τα βαφεις ξανθα με ντεκαπαζ;

      Διαγραφή
  12. e einai kastoni i riza m alla oxi skourh ........ t vafw mono me vafh pleon eixa kanei 2 fores ntekaparismenes antaugies mexri na anoi3oun k twra mono vafh.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τοτε πιστευω πως το ρεφλε ειναι μια καλη λυση στο να καθυστερησεις τη βαφη της ριζας σου!αν το κανεις περιμενω αποτελεσματα! :)

      Διαγραφή
  13. Γειά σου και από μένα. Θέλω να σου πώ ότι αυτό που κάνεις δεν είναι ρεφλέ αλλά μιά πολύ πρόχειρη λάθος βαφή. το ρεφλέ δέν γίνετε έτσι και δέν χρησιμοποιείτε για να βάψεις την ρίζα σου ( εφόσον δέν μπορεί να την βάψει) αλλά για να διορθώσεις την απόχρωση απο τα βαμμένα σου μαλλιά σε περίπτωση που δέν είναι η επιθυμητή η βγήκε λάθος. Σε παροτρύνω να μην το κάνεις αυτό γιατί δέν έχει νόημα και κάνε μια όμορφη βαφή που θα είναι σωστή και θα σου χαρίσει ομοιόμορφο αποτέλεσμα χωρίς κόκκινη ρίζα που βλέπω έχεις στην φώτο. Είμαι επαγγελματίας κομμώτρια και σου γράφω σχόλιο για το καλό σου και για όσες είδαν το ποστ και μπορεί να θέλουν να το κάνουν ότι δέν είναι σωστό αν και καλά έκανες και μοιράστηκες μαζί μας την διαδικασία που κάνεις. Φιλικά πάντα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτελους σχολιασε και μια επαγγελματιας , καθως αυτο ηθελα απο την αρχη! εμενα προσωπικα αυτο που κανω μου διορθωνει το ξανθο!δηλαδη φευγουν οι πορτοκαλι αποχρωσεις...αλλα οταν κανω μια βαφη τα μαλλια μου καταστρεφονται,αντιθετα οταν κανω αυτη τη διαδικασια δεν υπαρχει η ιδια φθορα. Δηλαδη οταν τοποθετεις την βαφη σε βρεγμενο μαλλι δεν ειναι λιγοτερο επιβαρυντικο για το μαλλι?

      Διαγραφή
    2. Εχω βάψει τα μαλλιά μου με το 737 της lorvin και δεν βγηκε το καστανο που ήθελα,έχι πολύ χρυσο-κατι που δε μου αρέσει-και θέλω να κάνω ρεφλέ για να ¨ροζίσει¨ και να γίνει πιο γλυκό.Πριν τα μαλλιά μου ήταν μες.

      Διαγραφή
    3. τι νουμερο βαφης να πάρω?

      Διαγραφή
    4. θα σου προτεινα να τα βαψεις κανονικα και να μην κανεις ρεφλε.... παρε την βαφη που θελεις και κανε τα κανονικα!

      Διαγραφή
  14. Καλησπερα! :)
    πολυ ενδιαφερον το ποστ σου, και ακουγετε πολυ καλη η τεχνικη σου!
    μονο μια ερωτηση, ποσους τονους διαφορα να εχει η βαφη οταν κανω ρεφλε απο αυτη που ειναι βαμμενα τα μαλλια μου?
    εσυ δηλαδη περνεις το ιδιο χρωμα και κανεις το ρεφλε ή πιο ανοιχτο ή πιο σκουρο?
    Ειδα και το κομμεντ απο την επαγγελματια! θελω απλα να μου διευκρινισεις να ξερω και μετα θα ρωτησω και θα ψαξω και αλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα!το δικο μου μαλλι το κανω ξανθο με ντεκαπαζ.
      και η βαφη που παιρνω για το ρεφλε ειναι μια ξανθια σαντρε αποχρωση , κοντα στον τονο του βαμενου μαλλιου. Αλλα ο σκοπος μου ειναι να κανω ομοιομορφο το χρωμα και να διωξω διχρωμιες. Επισης μαρεσει και το σαντρε αποτελεσμα , οποτε χρησιμοποιω μια σαντρε κοντα στο ξανθο που ηδη εχω!

      Διαγραφή
    2. οποτε σου προτεινω να κανεις ρεφλε με ατο που βαφεις τα μαλλια σου ν αυτο που θες ειναι να φρεσκαρεις το χρωμα και να καθυστερησεις λιγο τη βαφη!βεβαια παρε και μια αλλη γνωμη απο καποια επαγγελματια!

      Διαγραφή
  15. geia!polu oraio blog!exo k ego ena pou asxoleitai me manikiour kai sxedia nixion opos episis kai ena kanali sto youtube!an saresoun auta ta themata rikse mia matia kai gine melos mou kai sta 2!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το ρεφλέ δεν είναι μόνο για να διατηρεί το χρώμα αλλά και για να το τονίζει!
    π.χ Όταν τα είχα πρωτοβάψει κόκκινα μου έκαναν στο καπάκι ρεφλέ ώστε να βγει το χρώμα πιο έντονο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια σου!
    είμαι το καινούριο σου μέλος και θέλω να σου πω πόσο πολύ μου άρεσε το blog σου!
    είμαι κι εγώ καινούρια blogger, και θα χαιρόμουν να γίνουμε blog-ο-φίλες! χα χα!
    Λοιπόν.. καταρχήν έχουμε σχεδόν το ίδιο χρώμα στα μαλλιά και θα σου πω για την δικιά μου πατέντα!
    Εγώ, μετά από 15 μέρες περίπου από την βαφή μου, φτιάχω μια μικρή δόση βαβής με την οποία βάφω όόόλη την ρίζα και σ' αυτό που έχω φροντίσει να περισσέψει, εκεί προσθέτω λίγο σαμπουάν και νεράκι και περνάω τα υπόλοιπα! είμαι ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα, αν και δεν έχω καμμία σχέση με την κομμωτική
    http://greekblogforbeauty.blogspot.gr/ είναι το blog μου και θα χαρώ να τα ξαναπούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως ηρθες! εγινα και εγω μελος στο ομορφο blog σου! φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  19. γεια!!!τυχαια μπηκα και αποφασισα να σε ρωτησω!!!εχω ανταυγειες με το φυσικο μου που ειναι καστανο σκουρο!!!αν κανω ρεφλε 11/1 βαφη με 20αρι οξυζενε (με νερο και σαμπουαν) δεν θα γινετε καλυτερο το χρωμα ενδιαμεσα????δεν θα ανοιξει και λιγο το φυσικο μου που ειναι σκουρο?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα ! Σου απαντησα και στη σελιδα μου στο fb.οτι θα ανοιξουν ειναι σιγουρο.Το θεμα ειναι οτι δεν ξερω αν θα σου βγει ξανθο το αποτελεσμα.Ισως σου βγει πορτοκαλι.Καλυτερα να ρωτησεις καποιον επαγγελματια.

      Διαγραφή
  20. Ζαχαρούλα, ψάχνοντας στο google για ρεφλέ, βρέθηκα στο blog σου, ακολούθησα τη συνταγή σου, και το πρώτο ρεφλέ το πέτυχα μια χαρά! Το χρώμα μου είναι ξανθό χρυσό χάλκινο!
    Το blog σου μου άρεσε πολύ, γι αυτό και γίνομαι αμέσως μέλος σου!!!
    Είμαι κι' εγώ blogger και νηπιαγωγός και θα χρώ να τα λέμε!!!
    Καλώς σε βρήκα λοιπόν και καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ν α εισαι καλα κοπελα μου! Χαιρομαι που σου πετυχε!Συναδελφος ε? τελεια!

      Διαγραφή
  21. Kalhspera eida to blog polu wraio!mmm hthela thn apopsh sou..egw ta eixa maura ta mallia me ta polla ta exw ferei se ena simio pou einai ksantha skou ra pros mesea kai thelw na ta kanw ena santre xrwmataki p.x 10,1 alla den kserw pws na ta anoiksw parapanw skeftika 3 tropous 1 loreal exellence to uperksantho fusiko pou mou exoun pei pws einai dunato kai pianei ws kai ta skoura 2 koleston 12,1 pou einai to pio anoixto ksantho me ligo polu ligo ntrkapaz mesa gia na piaswi kalitera kai 3 12,1 koleston pali me 1000 to uperksanthistiko apo lorven..apla exw ligo portokali akoma sto malli.a kai to fusiko mou einai ksantho skouro euxaristwww

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα!
    Ελπίζω να με βοηθήσετε γιατί δεν ξέρω πιά τι να κάνω….
    Το φυσικό μου είναι ανοιχτό καστανό και το μόνο που έκανα παλιά είναι 9.1 με 30 ή 40 οξυζενέ και άνοιγε μια χαρά χωρίς ντεκαπαζ. Αυτά παλιά που ήταν το μαλλί στα ντουζένια του μάλλον και ανταποκρινόταν τέλεια.
    Κάποια στιγμή τα έφερα στο φυσικό μου, κάπου μεταξύ 7 και 8. Φυσικά «ξέρναγε» το ξανθό από μέσα οπότε λέω θα τα ανοίξω περισσότερο.
    Στο κομμωτήριο που πήγα μου έβαλαν 12, 10 με mixtones και 35 οξυζενέ. Βγήκαν πολύ ωραία, αλλά στη δεύτερη φορά που πήγα μετά διμήνου μου πέρασαν τα ίδια αλλά σε όλο το μαλλί και ΚΑΗΚΕ…..
    Τα κόβω συνεχώς, μάσκες, λάδια κάτι συνήλθε.Προφανώς έπρεπε μόνο στην ρίζα να μου το περάσουν αλλά ήθελαν λέει να μου τα ανοίξουν κι άλλο….
    Τι να πεις….
    Μετά από καιρό και σε άλλο κομμωτήριο μου έβαλαν μόνο 12,11 με 30 άρι μόνο ρίζα με αποτέλεσμα να είναι πολύ σκουρότερη η ρίζα από την άκρη μου, έχει δλδ διχρωμία και πορτοκαλίζει έντονα.
    Τι να κάνω τώρα που έχω ρίζα 3 δάχτυλα και η άκρη μου είναι κατάξανθη? Θέλω να παραμείνω στο ξανθό αλλά με ασφάλεια έλεος….
    Η βαφή 901 s της Majiblond πώς σου φαίνεται σαν ιδέα? Δεν πιστεύω επειδή μέσα έχει μπλέ να μου πρασινίσουν?....
    Τί βαθμούς οξυζενέ και ποιάς εταιρείας να πάρω να είναι καλό και σίγουρο?
    1000 Ευχαριστώ, περιμένω όλη αυτιά!
    Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Έφη! Όπως αναφέρω και στο άρθρο , δεν είμαι ειδικός για να μπορέσω να σου πω ποιο νούμερο θα σου καθόταν καλά! Δεν ξέρω καν τι απόχρωση έχουν τώρα! Αλλά επειδή , διαβάζοντας το σχόλιο σου , θυμήθηκα εμένα παλιά , θα σου πρότεινα να πας να κάνεις ανταύγειες! Και δεν θα έχεις την αποτυχία σε περίπτωση ξανά πορτοκαλίσματος της ρίζας , και θα καλυφθούν οι αποχρώσεις που δεν σου αρέσουν καθώς οι ανταύγειες θα πέσουν από πάνω και θα μειωθούν αισθητά οι διχρωμίες. Επίσης με τις ανταύγειες δεν θα ταλαιπωρηθεί τόσο το μαλλί , οπως αν τα ξαναεβαφες όλα!

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  23. eimai ksanthia kai thelw na ta bapsw kastanoxalkiko..to fusiko mou einai kastano anoixto...exw prasina matia kai anoixtoxrwmh epidermida...na to tolmhsw?perimenw this symboules sas..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πιστεύω θα σου ταιριάζει σύμφωνα με τα χρώματα που μου δίνεις!

      Διαγραφή
  24. Καλησπέρα για το ρεφλέ που αναφέρεις τι οξυζενε χρησιμοποιείς, 20 ή 30? και το σαμπουαν ειναι silver??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 30αρι για πιο έντονο αποτέλεσμα , 20αρι για πιο ήπιο ! Οχι σιλβερ! Κανονικό σαμπουάν!

      Διαγραφή
  25. Όντως η επαγγελματίας απάντησε σωστά,κοκκινίζει η ρίζα σου.
    Αλλά να πω στην επαγγελματία,που πήξαμε στις επαγγελματίες πια,ότι ανάθεμα αν στα μισά κομμωτήρια σου κάνουν σωστή δουλειά.

    Κάνω κι εγώ ανταύγειες,αλλά καίγονται τα μαλλιά μου.Θυσιάζομαι στο βωμό του ξανθού.
    Ρίζα περνάω μόνη μου μετά,όχι με επιθυμητό αποτέλεσμα ,αλλά προκειμένου να κάνει δοκιμή η κάθε άσχετη πάνω μου,που κι εμείς οι άσχετες εδώ μέσα αν κάναμε τόσα χρόνια ανταύγειες και βαφές,εξπέρ θα γινόμασταν.
    Η δικιά μου τα πετυχαίνει δε λέω,αλλά ποιος έχει λεφτά για πέταμα.

    Προσπαθώ να βρω τη λύση κι εγώ σαν την θεματοθέτρια.

    Επαγγελματίες δύο,μου έκαναν ανταύγειες δίχρωμες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Χρυσό ως εκεί που έφτασε η ρίζα,και ξανθό το υπόλοιπο που είχα ήδη στην ανταύγεια.
    Τις επισήμανα δεν ανοίγει η βάση μου,σκούρα καστανή.
    Αλλά αυτές μόνο να λένε πόσο καλές είναι μπλα μπλα μπλα.
    Το αν είναι καλές,θα φανεί στην πράξη.

    Πριν δύο βδομάδες πήγα για κούρεμα,και όχι μόνο ξέχασε να μου κόψει μύτες μπροστά,ούτε τα άλλα δεν έκοψε σωστά.Τι να πεις στην κοπελίτσα ??Να κάτσω να μαλώσω? Βαρέθηκα!

    Επίσης εσύ κα επαγγελματία,γιατί δεν έδωσες μια συμβουλή στην θεματοθέτρια πως να κάνει σωστό ρεφλέ,κρατικό μυστικό είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα! Ειδικά σε αυτό που λες οτι αν το σπουδάζαμε και είχαμε κατευθύνσεις απο ειδικούς , θα τα πηγαιναμε πολύ καλύτερα απο διάφορες κομμώτριες που έχω δοκιμάσει. Προσωπικά , το κοκκίνισμοα στις ρίζα μου υπάρχει και σε περίπτωση που πάω στο κομμωτήριο και μου το κάνει ΄΄ειδικός΄΄ . Προφανώς και προτιμώ να έχω το ίδιο αποτέλεσμα μόνη μου , παρά να τα σκάσω . Σκοπός αυτού του ποστ , όπως ανέφερα , ήταν απλά να παρουσιάσω τι ακριβώς κάνω αλλά και να δεχθώ συμβουλές απο επαγγελματίες. Πράγμα που δεν έγινε δυστυχώς.

      PS¨: Να μαζευτούμε καμία μέρα , εμείς οι καστανές και να βάλουμε κάτω τα πράγματα , και να βρούμε λύση για το τέλειο ξανθό! ΧΑΧΑΧΑΧΑ φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  26. Καλημέρα, εμένα το φυσικό μου είναι μαύρο και ανοίγει πολύ δύσκολα. Πριν δύο εβδομάδες πήγα στο κομμωτήριο και μου έκαναν ανταύγεις στη ρίζα και μια βαφή στα υπόλλοιπα. Ζήτησα μια απόχρωση στο 8. Αλλά η ρίζα πορτοκαλίζει έντονα kai ta άνοιξαν και έγιναν χρυσά. Τώρα πήρα την 8.1 της palette και η κοπέλα στις βαφές στα hondos center μου είπε να το περάσω ρεφλέ όχι στη ρίζα, μόνο στα μήκη με 20 οξυζενέ, αλλά ήθελα τη συμβουλή σου πρίν το εφαρμόσω γιατί έχω ταλαιπωρηθεί πολύ με τα μαλλιά μου. Παλιοτερα μου είχαν πρασινίσει, πορτοκαλίσει κτλ κτλ και ούτε στα κομμωτήρια μπορώ να πω ότι έχω επιθυμητό αποτέλεσμα, καθώς τον τελευταίο χρόνο που έχω σταματήσει να τα βάφω μόνη μου και έχω σταματήσει και το ντεκαπαζ οι βαφές πορτοκαλίζουν πάντα τη ρίζα μου. Πλέον σκέφτομαι να πηγαίνω μόνο για αντάυγειες στη ρίζα ανα 3μηνο και να κάνω κάθε 40 μέρες τη ρίζα μόνη μου και τα υπόλλοιπα ρεφλέ. Τι να βάλω στη ρίζα μου για να μου βγει ένα ωραίο 8.1 σαντρε σκούρο ξανθό; Ευχαριστώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δυστυχως λόγω του οτι ειναι μαυρα τα μαλλια σου πιστευω οτι δυσκολα θα φτασει στο 8,1 που θες χωρις ντεκαπαζ. Πιστευω ειναι ακατορθωτο! Αν είσαι στο φυσικό στο 1 και θες να πας στο 8 φανταζεσαι οτι είναι τεράστια διαφορά τόνων! Καλύτερα οτι και αν κάνεις να στο κάνει κάποια επαγγελματίας

      Διαγραφή
    2. Τα έβαψα μόνη μου με μισο 7.1 και μισο 8.1 με 30 οξυζενε ρίζα και 20 οξυζενε στα έξω που είναι πολύ ξανθά και βγήκε ένα ωραίο αποτέλεσμα φυσικό και μου τράβηξε το πορτοκαλί που είχα. Απλά ξεθωριάζουν εύκολα τώρα με τον ήλιο και τη θάλασσα. Οπότε αποφεύγω να τα βρέχω και δεν τα λούζω συχνά καθώς έχω πολύ χοντρή τρίχα που δεν λαδώνει γρήγορα, ανα 4-5 μέρες. Την επόμενη φορά που θα τα βάψω θα περάσω ένα δεκάλεπτο με ντεκαπαζ τη ρίζα μου ίσα ίσα να σπάσει η μαυρίλα καθώς έχει βγεί αρκετά και μετά θα κάνω την ίδια διαδικασία με τη βαφή με 20 οξυζενέ όμως και στη ρίζα για να μην ξεθωριάσει γρήγορα. Και να σας πω αυτό είναι το καλύτερο αποτέλεσμα που έχω ως τώρα με το ξανθό στα 6 χρόνια που βάφω τα μαλλιά μου και χωρίς να θέλω κάθε μήνα ντεκαπαζ στη ρίζα επίσης είναι πολύ οικονομικό καθώς το κάνω μόνη μου όλα αυτά που χρειάζομαι για τη βαφή κοστίζουν κάτω απο 10 ευρώ. Και όλοι μου είπαν ότι είναι πολύ όμορφο το χρώμα ενώ πρίν με ρωτούσαν γιατί πορτοκαλίζει τόσο πολύ.

      Διαγραφή
  27. ωραιο ποστ,το αιωνιο προβλημα του ξανθου! προσωπικα το ρεφλε χρονια που ημουν ξανθια το εκανα αλλιως.. δηλαδη..(συνηθως με ενα σαντρε ή και περλε ή αναμειξεις)οπως θα εκανα τη βαφη κανονικα με τη διαφορα οτι το εκανα σε ΒΡΕΓΜΕΝΟ ΜΑΛΛΙ και οχρονοσ αναμονης εκει στα 10 με 15λεπτα- -ή κανα μισαωρο αν προκειται για ριζα και στο τελευταιο 10λεπτο τα υπολοιπα. Επισηςκαλο θα ειναι αν εχετε κανει ανταυγειεσ με ντεκαπαζ και ειδικα αν ειναι προσφατεσ να προσεχετε με το σαντρε, να αφηνετε να περασει ενα διαστημα γιατι μπορει να βγει κατι αλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι πολύ όταν γράφετε επιπλέον πράγματα που γνωρίζετε!

      Διαγραφή
  28. Γεια σας..ξερω οτι θα γινω λιγο ακυρη απλα οπου εχω ρωτησει απαντηση δεν εχω παρει. Εχω medium καστανα μαλλια και ανοιχτοχρωμη επιδερμιδα. Μιας και που τελειωσα με την τριτη λυεκιου, ελεγα να βαψω για πρωτη φορα τα μαλλια μου..και σκεφτομουν ξανθα. Πολλες φορες σκεφτομαι οτι μπορει αυτο το χρωμα να "ξεθωριαζει μιας και που εχω τετοια επιδερμιδα και καταληγω στο να τα βαψω μαυρα. Τι μου προτεινετε να κανω; Να τα βαψω ξανθα και αν δεν μου αρεσει η αποχρωση να τα βαψω μια αλλη παλι σε ξανθο; να γυρισω ξανα στο καστανο(με βαφη);ή να τα βαψω μαυρα; ή να μην κανω τιποτα; επειδη λενε οτι το φυσικο μας χρωμα ειναι αυτο που μας πηγαινει περισσοτερο...(παρολα αυτα σε περιπτωση που τα βαψω ξανθα, ολες οι παραπανω συμβουλες μου φανηκαν πολυ χρησιμες και θα τις εφαρμοσω για να δω αποτελεσματα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου πρότεινα να μην πειράξεις τα μαλλιά σου! Τώρα αν θές οπωσδήποτε μια αλλαγή , μπορείς να κάνεις κάποιες ανταύγειες , χωρίς να πειράξεις το πάνω μέρος των μαλλιών σου, Δηλαδή απο μέσα. Έτσι , θα φωτιστούν πολύ και θα φαίνονται φυσικά!

      Διαγραφή
  29. Καλησπερα, θα ηθελα και εγω να δοκιμασω το ρεφλε στα μαλλια μου. Αρχικα το φυσικο μου ειναι ξανθό ομως εχω κανει ντεκαπαζ ανταυγιες δηλαδη πλατινε και εχω βαψει την ριζα 4 φορες.Ουσιαστικα η ριζα μου ειναι ασπρη και τα υπολοιπα μαλλια μου σαντρε! Εσυ μπροτεινεις να κανω ρεφλε ολο το μαλλι ή απο εκει που δεν εχω περασει την βαφη δηλαδη στα κατω μαλλια? Και το αποτελεσμα ειναι πλατινε μαλλια παντα? Και επισης καιει το μαλλι?
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Hello, apo USA. Tha ithela na se rwtisw vafw ta mallia xantha alla auti ti fora h riza vgike pio skoura. Na perasw refle 9.1 se olo to malli?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...