Google+ Followers

Αναγνώστες

Δευτέρα, 20 Μαΐου 2013

Review Post : Oικονομικές Αγορές!

Γεια σας κοριτσια...
Σημερα αποφασισα να κανω ενα post σχετικα με καποια προιοντα που εχω αγορασει τελευταια ...


Ας ξεκινήσω με τα προϊόντα μακιγιάζ που αγόρασα , μιας και είμαι κατενθουσιασμενη για αυτά ! Bεβαια , στεναχωριεμαι γιατι μιας και το μαγαζί που τα αγόρασα έκλεισε και ετσι δεν ξερω που μπορειτε να τα βρειτε...

Αρχικα ημουν λιγο αρνητική στο να το αγορασω καθως σκεφτομουν τι απόδοση μπορει να εχει μια σκια του ενος ευρω...

Αλλα μετα λεω θα τα παρω και αν δεν αξιζουν , δεν θα κλαιω και τα λεφτα μου μιας και ηταν τοσο οικονομικα.


Αγορασα λοιπον μια παλετιτσα με 3 χρωματα και μια σκια σε κρεμωδη υφη οπως βλεπετε και στη φωτογραφια απο πανω.

H παλετα με τα 3 χρωματα με ενθουσιασε. Ειναι μαρκας Qianyu (06) . Σε περιπτωση που τη δειτε πουθενα σας την προτεινω για smokey eyes. Eχει ασπρο οπως βλεπετε , σκουρο μπλε και μαυρο.
Η αποδοση τους ειναι παρα πολυ καλη , γραφουν πολυ εντονα και αφαιρουνται δυσκολα απο το ματι!( 1 ευρω )

Η κρεμωδης σκια μαρκας Sin , ειναι εξισου καλη. Συγκεκριμενα τη χρησιμοποιησα αυτη αρχικα και απο πανω τοποθετησα τη στερεη σκια διοτι το βλεφαρο μου εχει καποια λιπαροτητα .
Το αποτελεσμα ηταν καταπληκτικο.
Αφηστε που για να το βγαλω μετα ειδα και επαθα! Δηλαδη θελει πολυ καλο ντεμακιγιαζ. ( 1 ευρω )

Οριστε και μερικες φωτο για το χρωμα τους πανω στο χερι μου.


Συνεχιζω με τη μασκαρα που αγορασα...
Ειμαι πολυ ευχαριστημενη με τη χρωματικη της αποδοση (εντονο μαυρο ) ... Δεν ειναι αδιαβροχη και χρειαζεται αρκετο τριψιμο για να φυγει. Το πινελο ειναι πολυ καλο και οριστε και η φωτο του.


Θα συνεχισω με ενα καθαριστικο προσωπου της FREZYDERM
το οποιο αγορασα απο φαρμακειο . Ειναι των 150 ml και ειναι ειδικο για λιπαρη με ταση ακμης επιδερμιδα (προσωπο και σωμα).
Το αγορασα γιατι ηταν σε προσφορα απο 19,90 το πηρα 14,00 ευρω.
Ειμαι πολυ ευχαριστημενη με το συγκεκριμενο σαπουνι.Καθαριζει πολυ καλα την επιδερμιδα μου και το χρησιμοποιω πρωι και βραδυ. Θα σας το συνιστουσα αν ψαχνατε ενα καλο καθαριστικο σαπουνι φαρμακειου.

Απο το φαρμακειο που το αγορασα μου εδωσαν μαζι και δειγματα ενος αντηλιακου προσωπου της FREZYDERM . Ειναι με δεικτη προστασιας 50  και ειναι ιδανικο για λιπαρη επιδερμιδα. 
Μιας και πηγα και θαλασσα , ειπα να το δοκιμασω. Η υφη του θυμιζει περισσοτερο τζελ παρα κρεμα. Αφηνει απαλη την επιδερμιδα και την κανει ματ. Βεβαια , με τοσο υψηλο δεικτη προστασιας περιμενα να μην καω. Και ομως καηκα.
Δεν ειμαι ευχαριστημενη καθολου .

Συνεχιζω με ενα serum Επανορθωσης και Λαμψης της Schwartzkopf . Eιναι διφασικο προιον οποτε αφου το ανακινησεις , το τοποθετεις σε στεγνα η νωπα μαλλια . Ειναι για ταλαιπωρημενα και ξηρα μαλλια .
Η αποψη μου για αυτο το προιον ειναι πολυ καλη. Ψεκαζω παντα τα μαλλια μου μετα απο καθε λουσιμο και τα κανει αρκετα απαλα.Δεν νιωθω να αφηνει λιπαροτητα. Η  τιμη του ειναι κατω των 4 ευρω.

Αγορασα επισης , απο ενα σουπερ μαρκετ και μια λευκαντικη κρεμα (υποτιθεται κατι παραπανω απο οδοντοκρεμα ) μιας και υποσχεται HOLLYWOOD SMILE . Eιναι της pearl drops και πιστευω πως ειναι απλα μια κοινη οδοντοκρεμα. Δεν ειδα καμια αλλαγη στα δοντια μου.

Σειρα εχει ενα ροζ πλαστικο μπουκαλακι που περιεχει μεσα ενα σφουγγαρακι το οποιο ειναι εμποτισμενο με ασετον και απλα βουτας το νυχι εκει μεσα και ξεβαφεται.
Ειναι στην ουσια ενα nail polish remover with sponge απο το P S shopping . Ξεβαφει αρκετα γρηγορα το νυχι αλλα δεν μπορω να ξεκολλησω απο το παραδοσιακο ασετον ( τιμη 1 ευρω ) .

Τελος , απο το ιδιο μαγαζι τυπου ενα ευρω πηρα ενα spray  σωματος .Πανω γραφει οτι ειναι ελληνικο προιον . Ειναι μαρκας BODY SPLASH και συγκεκριμενα το candy . Mυριζει υπεροχα.
Μυριζει φραουλα. Και αν μπορουσα να το βρω σε αλλο μαγαζι θα το ξανααγοραζα. Επειδη μου αρεσει πολυ το κραταω για το καλοκαιρι. Βεβαια χρειαζεται ανανεωση συχνα . ( 1 ευρω ) 

Αυτες ηταν οι αγορες μου! Ελπιζω να μη σας κουρασα με το μεγαλο μου post! 

Και μην ξεχνατε περιμενω τα σχολια σας!
Με κανουν πολυ χαρουμενη!
Φιλακια!!

12 σχόλια:

  1. Αυτό το ξεβαφτικό για τα νύχια το έχω δει κι εγώ αλλά όπως λες τόσα χρόνια με ασετόν συνηθίσαμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ασε που νιωθω οτι θα εξατμιστει γρηγορα... αλλα ειναι πρακτικο για ταξιδια πιστευω...

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίες οι αγορές σου! :)
    Τι σκιές από πού τις πήρες?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ :) απο ενα μαγαζι ενα ευρω που εκλεισε :(

      Διαγραφή
  3. Η παλέτα σου για smoky eyes φαίνεται πραγματικά πολύ καλή! τώρα από ποιότητα δεν ξέρω, είχες κανένα πρόβλημα σε ερεθισμούς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευτυχως δεν ειχα προβλημα με ερεθισμους αν και πολυ το φοβομουν.... το μονο θεμα μου ειναι οτι πρεπει να καθαριζω με τις ωρες τα ματια μου στο ντεμακιγιαζ γιατι φευγει δυσκολα!

      Διαγραφή
  4. Ήθελα και εγώ να πάρω το Hollywood smile καλα που το έγραψες.με εσωσες.:-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δυστυχως δεν μου κανε καμια δουλεια παραπανω απο οδοντοκρεμα! :/

      Διαγραφή
  5. τα frezyderm θελω πολυ να τα δοκιμασω!!! πολυ ωραιο ποστ! καλοφορετα ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βγαζει πολυ καλα και ποιοτικα προιοντα!να τα δοκιμασεις!σε ευχαριστω πολυ! :)

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...