Google+ Followers

Αναγνώστες

Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Σειρά ANEW VITALE by AVON

Γεια σας κορίτσια! 
Τι κάνετε? 
Είπα να κάνω ένα διάλειμμα από το διάβασμα για την εξεταστική μου και να σας γράψω τις εντυπώσεις μου για την σειρά ANEW VITALE από την AVON .

Πριν αρκετό καιρό στο σεμινάριο που έγινε , η AVON μας έδωσε να δοκιμάσουμε τη συγκεκριμένη σειρά σε κουτί 14 ήμερων...

Βέβαια πάει αρκετός καιρός που έγινε το σεμινάριο και τα δικά μου τα έχω δοκιμάσει και τα έχω φτάσει μέχρι τη μέση.
Πράγμα που σημαίνει οτι μου έχουν κρατήσει πολύ παραπάνω από θέμα ποσότητας.


Όπως βλέπετε και στη φωτογραφία , το σετ περιλαμβάνει την κρέμα ημέρας , την κρέμα νυχτός , το καθαριστικό προσώπου και την κρεμά ματιών.

Ας ξεκινήσουμε με τις εντυπώσεις μου...

Κρέμα ημέρας  25 +

''Η συγκεκριμένη κρέμα , είναι αναζωογονητικη , σχεδιασμένη για να καταπολεμά τα σημάδια του στρες και της κούρασης''

Οι εντυπώσεις μου είναι πολύ καλές για τη συγκεκριμένη κρέμα. 
Έχει μια υπεροχή μυρωδιά , όπως και τα υπόλοιπα προϊόντα της σειράς , νιώθεις έντονα  ενυδάτωση και φρεσκάδα.
Βέβαια , εγώ τοποθετούσα πολύ μικρή ποσότητα στο πρόσωπο μου καθώς το πρόσωπό μου είναι λιπαρό και δεν ταιριάζει για λιπαρούς τύπους επιδερμίδας. Από θέμα ενυδάτωσης πάντως ήταν ΣΟΎΠΕΡ!

Κρέμα νυχτός  25 +

''Η συγκεκριμένη κρεμά , βοηθά στην καταπολέμηση των σημαδιών του στρες και κούρασης  Εμπλουτισμένη με το PRO ENERGY που χαρίζει στην επιδερμίδα σας νεανική ενέργεια .''

Λοιπόν...Ένα θα σας πω...πλένομαι με το καθαριστικό της σειράς και βάζω την κρέμα μου να πέσω για ύπνο. Με βλέπει η μητέρα μου , και μου λέει τι έκανες στο πρόσωπό σου? Λάμπεις!
Και όντως , μετά από μερικές ήμερες χρήσης , κάθε φορά που χρησιμοποιούσα την κρέμα νυχτός ένιωθα το πρόσωπό μου να λάμπει! Βεβαίως το πρωί που σηκώνομαι η επιδερμίδα μου είναι  αρκετά λιπαρή , αλλά αυτό δεν με πειράζει , εφόσον έχει τέτοια αποτελέσματα το πρωί! Μυρίζει και αυτή υπέροχα όπως και η κρέμα ημέρας!

Κρέμα ματιών 25 +

'' Η συγκεκριμένη κρέμα , μειώνει άμεσα , την εμφάνιση του πρηξίματος κάτω από τα μάτια ''

Το συγκεκριμένο προϊόν δεν ταίριαξε σε μένα....
Δεν ξέρω για ποιο λόγο αλλά κάθε φορά που την χρησιμοποιουσα τα μάτια μου βούρκωναν και ετσουζαν. Δοκίμασα κάθε φορά όλο και πιο προσεκτικά και πιο μακριά από το μάτι , μήπως κάνω λάθος τοποθέτηση , αλλά δυστυχώς και πάλι με έτσουζε!

Καθαριστικό προσώπου 

''Αφήνει την επιδερμίδα ανανεωμένη και γεμάτη ενέργεια''

Είναι ένα πολύ καλό καθαριστικό προσώπου . Καθαρίζει βαθιά . Μυρίζει υπέροχα! Δυστυχώς όμως είναι το μόνο που μου τελείωσε γρήγορα.


Τελιωνοντας , θέλω να πω και και κάτι ακόμα...
Έχω πρόβλημα ακμής.
Έχω επισκεφτεί δερματολόγο.
Μου συνέστησε θεραπεία με καθαριστικό , φαρμακευτική κρέμα και αντιβιωση σε χάπια.
Δυστυχώς ,δεν μου έκαναν απολύτως τίποτα.
Όταν ξεκίνησα να χρησιμοποιώ τα συγκεκριμένα προϊόντα (εκτός της κρέμας ματιών την όποια άφησα στην άκρη ) το πρόσωπό μου άρχισε να φτιάχνει. Καταρχήν έφυγαν κάποιες κοκκινίλες από παλιά σπυράκια τα οποία είχα πολυυυ καιρό. Μου έκανε φοβερή εντύπωση αυτό , καθώς η σειρά δεν απευθύνεται σε δέρματα με ακμή . Μόλις τελιωσουν θα τα ξανά αγοράσω οπωσδήποτε.

Αυτά από έμενα! Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά? Μείνατε ευχαριστημενες?
Περιμένω τα σχόλια σας! 

16 σχόλια:

  1. Καλή επιτυχία στην εξεταστική σου! Ξεκινάω κι εγώ τη Δευτέρα! :P Πολύ ωραίο το post σου και ενδιαφέροντα τα προιόντα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω Δευτερα ξεκιναω! τι σπουδαζεις? σε ευχαριστω πολυ!φιλια!

      Διαγραφή
  2. Πολυ ωραίο post! Εγώ χρησιμοποιούσα την κρέμα που αντικατέστησε η vitale και ήμουν πολύ ικανοποιημένη! Γενικά δεν έχω ακμή, είχα ένα δύο σημαδάκια και εξαφανίστηκαν και αυτά! Αξίζει να τη δοκιμάσει κανείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η συγκεκριμένη κρέμα όντως είναι πολύ καλή! Το post σου είναι πολύ κατατοπιστικό! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ζαχαρένια μου την κρέμα ματιών την βάζουμε όχι εκεί που κάνουμε κύκλο, αλλά γύρω γύρω στο κόκκαλο, όπου κάνουμε και τις ρυτιδούλες, οποτε δεν υπάρχει περίπτωση να μπει μέσα στα ματάκια και να τσουζουν! εγω πάντα λάθος την έβαζα μέχρι που μου το είπε κάποια ειδικός. Στο γράφω σε περίπτωση που κάνεις κι εσυ το ίδιο λάθος με μένα! :) Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ακριβως σε εκεινο το σημειο την βαζω! Αλλα παλι τσουζει!ειναι αρκετα μακρια απο το ματι! μαλλον δεν ταιριαζει σε εμενα!φιλακιααα!

      Διαγραφή
  5. Πολυ ωραιο το ποστ σου!!
    Καλη επιτυχια στην εξεταστικη σου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εγω τα χρησιμοποιω ολα!εχω την ιδια σειρα και συμφωνω απολυτα μαζι σου. ειδικα το καθαριστικο ειναι υπεροχο. οσο για την κρεμα ματιων δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι που εισαι ευχαριστημενη.ισως η περιοχη γυρω απο τα ματια μου ν ειναι ευαισθητη.φιλια!

      Διαγραφή
  7. Τέλειο το post σου.Εγω δεν τα εχω δοκιμάσει ακόμα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κ μένα με τούζει η κρέμα και την σταμάτησα και άλλη μια κοπέλα τα ίδια είχε τι να πω !!!! ωραιο ποστ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...