Google+ Followers

Αναγνώστες

Κυριακή, 7 Ιουλίου 2013

Κυριακάτικη βραδινή περιποίηση

Βράδυ Κυριακής και αφού δεν είμαι από τις τυχερές που έχουν φύγει διακοπές αποφάσισα να με περιποιηθώ και να ξεχάσω για λίγο τις παραλίες που ονειρεύομαι...



Σνιφ , σνιφ....

Έβαλα λοιπόν ένα πολύ αγαπημένο μου κομμάτι...



και ξεκίνησα!

Έβρασα νερό το έριξα σε μια λεκανίτσα και έμεινα από πάνω προκειμένου να ανοίξουν οι πόροι... Σκεπάστηκα με μία πετσέτα από πάνω για να μη φεύγουν οι υδρατμοί και περίμενα για 10 λεπτάκια...
Ζέστη. Πολύ ζέστη!



Αρχικά έπλυνα το πρόσωπο μου με ένα Gel για βαθύ καθαρισμό της NIVEA για μικτή- λιπαρή επιδερμίδα.  Το αγόρασα χθες και το χρησιμοποιώ από χθες. Περιέχει κόκκους , ικανοποιητικούς για ένα βαθύ καθαρισμό . Μπορώ να πω από τις λίγες φορές που το έχω χρησιμοποιήσει ως τώρα πως θα γίνει ένα από τα αγαπημένα μου! Αφήνει το δέρμα πεντακάθαρο και δεν αφήνει ίχνος λιπαρότητας!

Στη συνέχεια , άπλωσα μια μάσκα της AVON , από τη σειρά planet spa η οποία αφαιρείται σαν φιλμ.
Είμαι αρκετά ικανοποιημένη από αυτήν , καθώς νιώθω οτι το δέρμα μου γίνεται τσίτα μετά ! 

Σειρά είχε μια μάσκα ενυδάτωσης που υπήρχε μέσα στο συνδρομητικό κουτί ομορφιάς που αγόρασα το προηγούμενο μήνα ( GLOWBOX ) , την That's better . Την άφησα για 15 λεπτά και μετά την ξέπλυνα . Να πω εδώ οτι δεν είναι από τις μάσκες που σε τραβάνε ή στεγνώνουν .

Τέλος , αφού έβγαλα και τη δεύτερη μάσκα , έβαλα την κρέμα νυχτός της L'OREAL collagen re - plumper . Μια κρέμα για μεγαλύτερες ηλικίες που την έχω λατρέψει . Έχει παχύρευστη μορφή και είναι σούπερ ενυδατική . Το πρωί που ξυπνάω , νιώθω το δέρμα που ιδιαίτερα περιποιημένο .Νιώθω ότι γεμίζει το πρόσωπό μου!

Αυτά από εμένα! Σας χαιρετώ! Καλό βράδυ!
Φιλιά!

14 σχόλια:

  1. Αχ τέλεια! Αυτό με τους πόρους πώς μπόρεσες να το κάνεις μες στη ζέστη? :D
    Χαχαχα πάντως χρειάζομαι κι εγώ μια περιποίηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χρειαζομουν !μετα αγκαλια με το κλιματιστικο!
      φιλακια κοριτσι μου!

      Διαγραφή
  2. Κι εγω εκανα σημερα!!!!!Τελικα μαλλον το χει η μερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λατρευω την μάσκα απο Avon και εχει πλάκα όταν στεγνώσει ειναι σαν να έχεις κανει 5 botox μαζί τραβάει παρα πολυ.Οταν την βγάλεις όμως δερματακι μωρού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι οντως!εμενα παλι μου θυμιζω φιδι που αλλαζω δερμα!και εκει πανω τραγουδαω οσο δερμα και αν αλλαξεις φιδι εισαι δε θα αλλαξεις ( παντελιδης) !

      Διαγραφή
  4. aaa!!para poli wraio post!!den to ekanes toso kairo n m estelnes k emena tin empneusi p pethena apo t baremara spiti mou :P :P alla irthe i wra m gia diakopes opote th to kanw otn girisw maurismeni k th s pw an ginete kali douleia sto prwsopo!!!k n prosthesw kt akomi...tis maskes tis planet spa tis agapw!!einai poli kales k koita panta n tis pernw oti tis exoun prosfora!!apla nmz oti gnk i sikseuasia an itn ligo megaliteri th itan kalitera!! :P :P an thes rikse mia matia k sto diko mou post!!th xarw n akousw tn gnwmi sou...opoiodipote sxolio m boithaei n ginw kaliteri :P :P k an to thes k esy na akolouthisei i mia tin alli!!! anipomonw n akousw nea sou sintoma!!mexri tote se filw glikia mou blogger!! :)

    xoxo stefania :)
    http://colorfulblast.blogspot.gr/
    https://www.facebook.com/pages/Colorfulblast/426217220765719

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω σε στιγμη αφορητης βαρεμαρας τα κανω ολα μαζι! φευγω και εγω διακοπες σε 4 μερες οποτε μολις γυρισουμε εχουμε μπολικα να κανουμε!συμφωνω στο θεμα της συσκευασιας! θα τα ηθελα και εγω λιγο πιο μεγαλα!αλλα γενικα εχουν καλες τιμες.φιλακια πολλα θα τα λεμε απο εδω!

      Διαγραφή
  5. τέλειο σαν σπιτικος καθαρισμος!
    φιλακια ,
    Σούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίο! Να σε ρωτήσω επειδή θέλω να πάρω το gel της NIVEA τι τιμή έχει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο! Να σε ρωτήσω επειδή θέλω να πάρω το gel της NIVEA τι τιμή έχει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εχει πολυ καιρο που το αγορασα! αλλα ηταν πολυ οικονομικο.δεν θυμαμαι ακριβως. γυρω στα 3,5 ευρω αν θυμαμαι καλα απο σουπερ μαρκετ 3Β !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...