Google+ Followers

Αναγνώστες

Τετάρτη, 17 Ιουλίου 2013

Essence , my skin -mattifying cream



Σε μια από τις εξορμήσεις μου στο κατάστημα της γειτονιάς μου Dust and Cream , βρέθηκα μπροστά στο stand της Essence με τη νέα σειρά περιποίησης προσώπου... Δεν αντιστάθηκα λοιπόν , και αγόρασα αυτή για το ματ αποτέλεσμα μιας και η δική μου  επιδερμίδα είναι λιπαρή και κυνηγάω τέτοια προϊόντα .




Η τιμή της ήταν στα 3  με 4 ευρώ και έτσι την αγόρασα χωρίς να το σκεφτώ! Μπορώ να πω ότι είναι ότι πρέπει σαν βάση πριν το make up καθώς όντως όταν στεγνώσει κάνει τελείως ματ την επιδερμίδα. Εγώ βέβαια δεν έχω αντικαταστήσει την ενυδατική μου με αυτή . Την χρησιμοποιώ μόνο πριν μακιγιαριστώ !






Είναι σε πολύ ρευστή μορφή και το κουτάκι της όταν το αγόρασα ήταν γεμάτο μέχρι επάνω! Έχει μέσα αρκετή ποσότητα! Η μυρωδιά της θυμίζει κάποιο φρούτο , το οποίο όμως δεν μπορώ να καταλάβω ποιο ακριβώς είναι . ...


Αυτά από εμένα κορίτσια ... Θα ήθελα να μάθω αν κάποια από εσάς έχει αγοράσει κάτι άλλο από τη σειρά My skin και αν  είναι ευχαριστημένη να μου το προτείνει!

21 σχόλια:

  1. Εχω και εγω λιπαρη επιδερμιδα. Αν οντως κανει δουλεια θελω πολυνα το δοκιμασω!

    http://ellakibeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφου εχεις λιπαρη θα σου ειναι οτι πρεπει!
      Φιλια πολλα!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. χμμ λες να εφοδιαστω και μια φουξ για το χειμωνα? Την εχεις παρει?αφηνει λιπαροτητα?

      Διαγραφή
    2. den tin exw dokimasei..alla emena to kalokairi to derma mou einai kanoniko pros xiro kai to kalokairi kanoniko pros liparo!! :D opote pisteuw ton xeimwna thelw kati pio "Varu"

      Διαγραφή
    3. οκ κοπελα μου! καταλαβα! :)σωστα το σκεφτηκες!

      Διαγραφή
  3. επειδη ειμαι πολυ ικανοποιημενη με τα προιοντα μακιγιαζ της Essence,eipa na αγορασω κ την κρεμα που λεει οτι αφηνει ματ αποτελεσμα στο δερμα...
    ε!! μονο ματ ΔΕΝ αφηνει!!
    με απογοητευσε, δεν το περιμενα..κι υποτιθεται οτι τα συστατικα που περιεχει, ρυθμιζουν τη λιπαροτητα!
    ευτυχως που ειμαι πρακτικο μυαλο κ την αναμειγνυω με καξουλες λαμψης κι ο συνδιασμος των υφων, φερνει (επιτελους!!) το πολυθοθητο ματ αποτελεσμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. περιεργοχριστινα μου γιατι εγω θεωρουσα οτι σαν την λιπαροτητα που εχει το προσωπο μου, δεν θα εχει κανεις αλλος τοσο πολυ.γιατι σε μενα εχει ορατα αποτελεσματα...βεβαια δεν ταιριαζουν ολα σε ολες...ευτυχως εμενα με βολεψε!πολυ καλο αυτοπου εκανες με τις καψουλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εχω αρχισει να πιστευω οτι τα προιοντα της essence που λενε για ρυθμιση λιπαροτητας απευθυνονται σε κοπελες που δεν εχουν ιδιαιτερο προβλημα λιπαροτητας,γι'αυτο και υπαρχει διχασμος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και εγω αρχιζω και πιστευω οτι υπαρχουν κ χειροτερα (σε θεμα λιπαροτητας ) απο το δικο μου... τι να πω...δεν εχω δοκιμασε καποιο αλλο της essence που ειναι για λιπαροτητα...αλλα μου φαινεται πολυ περιεργο.γιατι οταν την βαζω ,το προσωπο μου γινεται τοσο ματ λες κχω βαλει μασκα και με τραβαει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα την κοιτάξω κι εγώ! Φαίνεται ενδιαφέρον προιόν και έχω κι εγώ λιπαρή επιδερμίδα :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ελπιζω να ταιριαξει και σε σενα Κοραλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φαινεται ωραια!
    Δυστηχως εμεις εδω essence δεν εχουμε ακομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. fainetai poli wraia! egw exw meikti alla oti exw xrisimopoisei apo essence mou exei kathisei mia xara :) skeftomai na tin parw k gw, poli voititiko to post s!! egina k melos k se akolouthw se ola :) tha xarw na ta poume k sto blog mou, filia polla !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τοτε θα ειναι μια χαρα βαση για το make up σου! σε ευχαριστω πολυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. έχω και εγώ θέμα με την λιπαρότητα και φαίνεται όντως καλή κρέμα με την σουπερ τέλεια τιμή! Έχει καθόλου δείκτη προστασίας ή ζητάω πολλά?!?!? Πάντως για βάση πιστεύω ότι αξίζει!
    έχεις βραβειάκι αγαπημένη!
    http://roselipsblog.blogspot.gr/2013/07/2.html
    Φ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θέλω και εγώ να αγοράσω αυτή την κρέμα. Αλλά έχω λιπαρό δέρμα με τάση ακμής. Την χρειάζομαι για primer προσώπου αλλά ακόμη δεν ξέρω :-/ είμαι ανάμεσα σε αυτή και στο serum το pure skin serum της essence πάλι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν εχω δοκιμασει το serum , αλλα η ενυδατικη ειναι καλη. Βεβαια εφοσον εχεις ακμη , θα σου προτεινα να ψαξεις ενα φαρμακευτικο προιον ....δεν παιζουμε με την ακμη , η οποια με τυραναει εδω και καιρο και απο οσα δοκιμασα μονο τα φαρμακευτικα προιοντα δουλευουν....

      Διαγραφή
  14. εχω αγορασει την ιδια αλλα αργει να στεγνωσει στο προσωπο μου επισης καμμια φορα νιωθω ότι με τραβαει!!! :) φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οντως τραβαει και για αυτο νιωθω οτι αφαιρει την λιπαροτητα! φιλακια!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...