Google+ Followers

Αναγνώστες

Κυριακή, 11 Αυγούστου 2013

For KINGS & QUEENS...

Γεια σας όμορφες! Θεσσαλονίκη και ενώ φυσάει ένα δροσερό αεράκι , είπα να σας γράψω για μια τελευταία αγορά που έκανα ... Δεν πρόκειται για ένα τοπ προϊόν ομορφιάς , ωστόσο με κέρδισε αρχικά η υπέροχη μυρωδιά του!


Πρόκειται για το σαπούνι καθημερινής περιποίησης KINGS & QUEENS και συγκεκριμένα το KING OF SUMATRA με πιπέρι και περγαμόντο! Η μυρωδιά του είναι πραγματικά υπέροχη! Συνήθως δεν χρησιμοποιώ σαπούνια σε τέτοια μορφή γιατι μου φαίνονται κάπως δύσχρηστα! Ωστόσο , ήθελα να το δοκιμάσω γιατι με τράβηξε πολύ η μυρωδιά του!

Καθαρίζει πολύ έντονα το δέρμα , σε σημείο που να είναι απαραίτητο μετά μια ενυδάτωση.
Είναι σημαντικό να αναφέρω , ότι είναι ένα ελληνικό προϊόν και είναι σημαντικό να στηρίζουμε τα ελληνικά προϊόντα . Επίσης , είναι PARABEN FREE , MINERAL OIL FREE και χωρίς σιλικόνες! Κοστίζει γύρω στα 2 ευρώ και είναι πραγματικά από τα μεγαλύτερα σαπούνια που έχω αγοράσει!


  Τώρα έχω βάλει στην wishlist μου την αντίστοιχη κρέμα σώματος!
Αυτά από εμένα!Φιλιά πολλά!

ΥΓ : Επειδή μέσα στη βδομάδα πρόκειται να πάω στα Hondos Center , και ψαχνω απεγνωσμένα μια πολύ καλή μάσκα , ή conditioner ή γενικά κάποια θεραπεία για μαλλία κατεστραμμένα , θα το εκτιμούσα πολύ αν μου δίνατε κάποιες προτάσεις που σας έσωσαν!


15 σχόλια:

  1. Ωραίο φαίνεται το σαπουνάκι!
    Η καλύτερη μάσκα ever που έχω χρησιμοποιήσει είναι η kerastase masquintense ή κάπως έτσι, αλλά είναι αρκετά ακριβή. Με έσωσε πραγματικά ειδικά όταν είχα τα μαλλιά μου όλα αυτό το ασημο γκρι χρώμα και τα είχα ταλαιπωρήσει πολύ.

    Πολύ καλό επίσης και πιο οικονομικό που προτείνω να δοκιμάσεις είναι της Aussie το 3 minute miracle deep conditioning που κοστίζει γύρω στα 6 ευρώ στα hondos.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τετοιο χρωμα εχουν και τα δικαμου μαλλια τωρα!σε ευχαριστω πολυ κοριτσι μου.θα ριξω κ σ αυτα μια ματια οταν παω!

      Διαγραφή
  2. καλημερα κι απο μενα!!!
    ως κομμωτρια, θα σου συστησω μια πρωτης ταξεως μασκα, εντελως ανεξοδη κ απολυτα ενυδατικη
    λεγεται...ελαιολαδο!!!!!!
    το ζεσταινεις ελαφρως και αν εχεις, προσθετεις 5-6 σταγονες αμυγδαλελαιο
    το βαζεις σε νωπα μαλλια ΠΡΙΝ απο το λουσιμο και τα τυλιγεις με μια μεμβρανη που φυλαμε τα φαγητα (για να εισχωρησει ακομα πιο βαθεια στην τριχα) και αφηνεις τουλαχιστον 2 ωρες να δουλεψει
    καλο ειναι να το εφαρμοζεις μια φορα τη βδομαδα, τα αποτελεσματα ειναι σαφως καλυτερα!!
    μακια φιλη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η αληθεια ειναι οτι την κανω που και που αυτη την μασκα , αλλα πιστευω θα φανουν ωφελη αν γινει πιο συστηματικα ετσι? επισης , δεν τα τυλιγω με μεμβρανη συνηθως , οποτε θα ακολουθησω τη συμβουλη σου κατα γραμμα , μπας και αναπνευσουν λιγο τα μαλλακια μου! φιλακια πολλα και σε ευχαριστω!

      Διαγραφή
  3. Είναι ιδιαίτερο το άρωμά του! Θα θελα πολύ να το μυρίσω! Ωραίο review! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι πραγματικα υπεροχο! ευχαριστω πολυ :)

      Διαγραφή
  4. Λατρευω γενικα την Kings & Queens Θα το εχω στα υπ οψην μου!Δοκιμασε τη μασκα με μελι απο Beauty Formulas μολις τώρα διαβασα ότι ειναι πολυ καλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν και δεν την εχω ακουστα καθολου την μαρκα αυτη , τη γραφω και αυτη στη λιστα μου!ευχαριστω κοριτσι μου!

      Διαγραφή
  5. κι εγω σου προτεινω το ελαιολαδο!κανει πολυ καλη δουλεια και δεν επιβαρυνεσαι με χημικα!επισης και το δαφνελαιο δυναμωνει και ενυδατωνει την τριχα!εγω αναμειγνυω ενα μερος δαφνελαιο και δυο μερη ελαιολαδο, απλωνω το μειγμα στα μαλλια μου και το αφηνω απο 10 λεπτα εως και τρεις ωρες εχει τυχει πριν κανω μπανακι.ομως προσεξε αν το κανεις αυτο οταν πας να λουστεις μην βρεξεις τα μαλλια σου!πρωτα βαλε σαμπουαν και απλωσε το πανω απο τα λαδωμενα μαλλια και μετα ξεπλυνε με νερο και ξαναβαλε σαμπουαν!μια φιλη μου που πρωτα τα εβρεξε με νερο μετα δεν μπορουσε να τα καθαρισει απο το λαδι γι'αυτο προσεξε το αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω πρωτα σαμπουαν βαζω!γιατι για να βγει το λαδι θελει πολυ υπομονη! ευχαριστω κοπελα μου! το δαφνελαιο κανει για ξανθα μαλλια? η τα σκουραινει?

      Διαγραφή
    2. δεν εχω ακουσει κατι τετοιο...μονο για το αμυγδαλελαιο εχω ακουσει οτι μπορει να τα σκουραινει αν το βαλεις και εισαι κατω απο τον ηλιο!ομως μπορεις να ρωτησεις και στο φαρμακειο για να εισαι σιγουρη!

      Διαγραφή
    3. οκ κοριτσι μου θα ρωτησω.ευχαριστω πολυυυυυ!
      :)

      Διαγραφή
    4. Ζαχαρούλα μου κάπου άκουσα ότι το δαφνέλαιο δεν είναι για ξανθά μαλλιά γιατί τα πρασινίζει, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος, ρώτησε το για σιγουριά :)

      Διαγραφή
  6. Μου αρέσουν τα προιοντα Kings & Queens έχουν ωραίες μυρωδιές! Τα σαπουνάκια θα συμφωνήσω είναι λίγο δύσχρηστα ωστόσο ίσως το δοκιμάσω και εγώ κάποια στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. να το δοκιμασεις.προσφερει τελεια αισθηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...