Google+ Followers

Αναγνώστες

Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2013

PANTENE PRO -V μάσκα και spray περιποίησης



Καλησπέρα ομορφοκόριτσα!
Αναζητώντας την τέλεια μάσκα για τα ντεκαπαρισμένα μου μαλλιά βρίσκομαι σε φάση δοκιμής διάφορων προϊόντων για την ενυδάτωση των μαλλιών μου . Κάτι το ξανθό που δεν θέλω να αποχωριστώ , κάτι το πιστολάκι έχουν κάνει τα μαλλιά μου να φωνάζουν βοήθεια!

-PANTENE  PRO-V  2  min  treatment  /  Ελαφριά  μάσκα  περιποίησης  2  λεπτών ( 200 ml ) 

Η συγκεκριμένη μάσκα είναι από αυτές που πίστευα από την αρχή πως θα κάνει δουλεία . Λίγο η εγγύηση των προϊόντων PANTENE  λίγο η προηγούμενη εμπειρία μου με τα προϊόντα με έκαναν να είμαι σίγουρη για αυτήν . Πρόκειται λοιπόν για μια καλή μάσκα με αρκετά καλό αποτέλεσμα , καθώς τα μαλλιά μου μετά μύριζαν υπέροχα και τα ένιωθα ενυδατωμένα.

-PANTENE PRO-V Ελαφρύ spray περιποίησης νύχτας (150 ml ) 

Είναι για λεπτή τρίχα , 'όπως και η μάσκα . Ωστόσο με απογοήτευσε . Περίμενα κάτι το παραπάνω και όχι άπλα να μου ξεμπερδεύει τα μαλλιά . Υπόσχεται περιποίηση και ενδυνάμωση κατά τη διάρκεια της νύχτας . Εμένα προσωπικά δεν μου έκανε κάτι τέτοιο . Με βοήθησε βέβαια στο ξεμπέρδεμα των μαλλιών μου . Επειδή όμως έχει τέλεια μυρωδιά , το χρησιμοποιώ σαν άρωμα μαλλιών! Επίσης ήταν πολύ οικονομικό !


Τώρα θέλω να αγοράσω κάτι αμπούλες ενός λεπτού που διαφημίζει τελευταία η PANTENE . Τις έχει πάρει καμία?

21 σχόλια:

  1. Κι εγώ έχω καλή εμπειρία με την Pantene αλλά περισσότερο με τα σαμπουάν τους! Ακόμα δεν έχω δοκιμάσει κάποια μαλακτική ή μάσκα! Ωραίο review! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω κοπελα μου! πανω που σχολιαζα το φθινοπωρινο σου μακιγιαζ!

      Διαγραφή
  2. Τις αμπούλες θέλω να τις αγοράσω κι εγώ!!Δεν έχω δοκιμάσει κανένα από τα παραπάνω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα τις παρω συντομα και θα γραψω γιαυτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α θα την πάρω κι εγώ αυτή την μάσκα! Με έπεισες!!!! Χαίρομαι που σε βρήκα και πέρνα και από το missybou.blogspot.gr να χαζέψεις...Φιλιάααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις λαδάκια ως μάσκες!Πέρα από το καρύδας,χρησιμοποιώ συχνά κι αμυγδαλέλαιο κι ελαιόλαδο!Κι έχω ακούσει τα καλύτερα για το λάδι argan..Μπορείς να τα δοκιμάσεις σε συνδυασμό με μια μάσκα του εμπορίου,για να ενισχύσεις τη φροντίδα! :) Πάντως οι αμπούλες αυτές ακούγονται πραγματικά ενδιαφέρουσες,περιμένουμε τη γνώμη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κανω συνεχεια μασκες με ελαιολαδο. δεν βλεπω και τρελη διαφορα! Οσο για το ελαιο argan που υπαρχει σε πολλα προιοντα τελευταια το εχω δοκιμασει απο διαφορες μασκες και conditioner . αμυγδαλελαιο και λαδι καρυδας τι τιμες εχουν?

      Διαγραφή
    2. Το αμυγδαλέλαιο τελευταία φορά το πήρα 2,5 ευρώ τα 50 ml (είναι παχύρευστο,κρατάει πολύ),το λάδι καρύδας το πήρα 4,5 ευρώ τα 100 ml ,βάζω συνέχεια από τον Ιούνιο,κι ακόμη είναι στη μέση!

      Διαγραφή
    3. ααα μια χαρα τιμες για λαδια.απο φαρμακειο τα πηρες η απο μαγαζι με βιολογικα προιοντα;

      Διαγραφή
  6. Κέρδισα τις αμπούλες σε ένα διαγωνισμό, αλλά δεν τις έχω χρησιμοποιήσει ακόμα. Τις κρατάω για τον άλλο μήνα που θα βάψω τα μαλλιά και θα θέλω να τα ενυδατώσω!Συμφωνώ με τα έλαια για ενυδάτωση. Χρησιμοποιώ από τις αρχές του χρόνου έλαιο argan και τα μαλλιά μου δείχνουν πάντα ενυδατωμένα, δεν σπάνε όπως παλιά και είναι πολύ λαμπερά!
    Φ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελαιο argan που βρισκεται μεσα σε καποιο προιον η μονο του;

      Διαγραφή
  7. εγω παντως χρησιμοποιω μια αμπουλα ενηδατωσης εδω και λιγο καιρο, και πραγματικα ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ. μια φορα το μηνα η το διμηνο περιπου τη χρησιμοποιω και ενηδατωνει σε βαθος αφήνοντας μαλιστα μια φοβερη γυαλαδα, λες και δεν εχουν βαφει η πειραχτει ποτε. ειναι της loreal "power kera-recharge.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφο review..
    Η μάσκα μου γυάλισε..και θα την δοκιμάσω σίγουρα κάποια στιγμή! :)

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρησιμοποιουσα πολυ pantene παλιοτερα! Τωρα εχω βολευτει με αλλα προιοντα! Και εγω θελω να δοκιμασω τις αμπουλες!Σε ακολουθω!!Φιλακια!!

    http://dreamstylesplash.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. δεν το εχω δοκιμάσει αλλά νομίζω θα πρέπει να του δώσω μια ευκαιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...