Google+ Followers

Αναγνώστες

Παρασκευή, 13 Σεπτεμβρίου 2013

Vivo Cosmetics

Έχοντας παραμελήσει για τα καλά το Blog μου λόγω εξεταστικής και βλάβης του υπολογιστή , θα επανορθώσω δείχνοντας σας την παραγγελία μου από τη Vivo cosmetics .Για όσες γνωρίζουν την εταιρεία MUA ( Make Up Academy ) να σας πω , πως είναι ''αδερφές ψυχές'' με την Vivo. Και επειδή έχω ακούσει πολλά για την MUA  για την ποιότητα των προϊόντων της αποφάσισα να κάνω την πολυπόθητη παραγγελία !

Μπορώ να πω υπεύθυνα ότι η συγκεκριμένη παραγγελία δεν με απογοήτευσε καθόλου!Μου βγήκαν όλα στα 11,92 ευρώ ( να πω ότι τα πήρα με -50 % και free shipping ) .

Aς τα δούμε αναλυτικότερα...

1. Vivo Matte Foundation ( -Fawn , -Natural Sand )

Ok είναι δύσκολη η αγορά ενός make up από το ίντερνετ καθώς δεν ξέρεις πως θα σου βγει η απόχρωση. Έτσι , εφόσον η κανονική του τιμή είναι 3.01 ευρώ και υπήρχε η έκπτωση αποφάσισα να πάρω δυο στην τιμή του ενός . Μπορώ να πω πως είναι από τα καλύτερα make up που έχω δοκιμάσει από θέμα κάλυψης. Δεν έχει ρευστή υφή . Το μόνο αρνητικό του είναι ότι δεν αφήνει τόσο ματ αποτέλεσμα .Αφήνει μια γυαλάδα η οποία με λίγη πούδρα εξαφανίζεται.

2. Unprotected  12 shade colour Block palette

Έχει 12 υπέροχες αποχρώσεις , οι οποίες έχουν καλή διάρκεια και γράφουν πολύ ωραία. Την θεωρώ απαραίτητη από δω και πέρα καθώς έχει όλα τα χρώματα που χρησιμοποιώ!

3.Vivo Blush and Highlighter DUO

Η απόχρωση του ρουζ είναι sweet peach ,  ένα διακριτικό ροδακινί. Δεν αφήνει έντονο αποτέλεσμα και το χρησιμοποιώ σαν ρουζ ανακατεύοντας με το πινέλο μου ρουζ και highlighter! 

4. Eyeliner  Shade 6 - Blue Blazer

Πιστεύω είναι το ιδανικό μπλε μολύβι για το καλοκαίρι . Είναι πολύ μαλακό και στο πίσω μέρος του έχει σφουγγαράκι για να το σβήνεις και να έχεις ένα όμορφο αποτέλεσμα!

5. Colour Stain Lip Crayon - Miss Independent 

Ένα κραγιόν με μέτρια διάρκεια θα έλεγα , αλλά το χρώμα του είναι τόσο υπέροχο! Είναι κοραλλοκόκκινο , μυρίζει μέντα και μόλις το βάζεις στα χείλη νιώθεις μια δροσιά.

6. Matte lipstick - Naturally Nude

Οκ αυτό το κραγιόν το περίμενα πως και πως ! Όπως βλέπετε και στη φωτογραφία έχει ένα υπέροχο Nude χρώμα ! Απλά το αγαπώ!

7. Matte Eyeshadow  - Rich chocolate 

Η φωτογραφία το δείχνει πολύ ανοιχτό , ενώ στην πραγματικότητα είναι ένα σκούρο καφέ! Το χρησιμοποιώ συχνά και μπορώ να πω ότι έχει και αυτό πολύ καλή απόδοση!

  Και κάπου εδώ πρέπει να σας αφήσω! Εύχομαι να σας άρεσαν! Περιμένω τις απορίες και τα σχόλια σας! Φιλιά πολλά!

25 σχόλια:

  1. πολυ ομορφα...με εβαλες σε πειρασμο να παραγγειλω και εγω...φαινονται πολυ καλα και ποιοτικα..

    Vaso by mybeautymap.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. megeiaaaaaaa sou!!!To lip crayon einai teleio!
    exw tis mua!Polu omorfi kai i paletta!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειναι πραγματικα πολυ ωραια! αν παραγγειλεις περιμενω εντυπωσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μεγιές!!Είναι καλα προιόντα εχω παραγγείελει και γω.Το nude το κραγιον είναι σούπερ και σου παει πολυ.Αγαπω τα nude εχω αμετρητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ! η αληθεια ειναι οτι δεν εδινα και πολυ βαση στα Nude αλλα εχω κολλησει τωρα! καμια αλλη προταση για παρομοιο εχεις?

      Διαγραφή
  5. Εντάξει..παράδεισος!
    Δεν θα μπορούσα να επιλέξω κάποιο, αφού όλα είναι στα χρώματα που λατρεύω για το μακιγιάζ μου!
    Υπέροχες αγορές..
    Ανυπομονώ να κάνω και εγώ την πρώτη μου αγορά από Vivo :)
    Να τα χαρείς όλα Ζαχαρούλα μου!

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ κοπελα μου ! καλες αγορες!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  6. Με γεια σου! Τέλεια φαίνονται και πάρα πολύ οικονομικά! Θα την κοιτάξω σίγουρα την εταιρεία! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με γειά σου Ζαχαρούλα μου!
    Τέλεια φαίνονται :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία όλα και τέλεια τιμή! Με γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω κοπελα μου! η τιμη ηταν οντως σουπερ!

      Διαγραφή
  9. πάρα πολύ όμορφα!!!!και πάνφτηνα!!!!!καλοφόρετα όλα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω χαρα μου! η τιμη ηταν πραγματικα πολυ καλη!

      Διαγραφή
  10. Παρα πολυ οικονομικά .το nude κραγιόν πολυ όμορφο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κοριτσακι μου υπεροχες οι αγορες σου!!!!!!Αγαπω το lip crayon!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ! ειναι πολυ δροσιστικο και μαρεσει! φιλακια πολλαααα!

      Διαγραφή
  12. i paleta me ta 12 xrwmata fainetai teleiaaaaaaaaaa!!!!!

    www.miouprincesslovespink.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μμμμ κατσε να δεις ποια λέξη μου ερχεται στο μυαλο...ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ!!!! ευχομαι πολλα πολλα ωραία λοοκ και πολλες λαμπερες εμφανισεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μεγεα σου!!! η Unprotected λένε ότι είναι dupe της UD Naked 1!!!
    Αν θέλεις πέρνα και από το δικό μου blog μια βόλτα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...