Google+ Followers

Αναγνώστες

Πέμπτη, 3 Οκτωβρίου 2013

Πως να διατηρήσεις το ξανθό χρώμα στα μαλλιά

η εικόνα είναι απο το womenonly.gr


Σίγουρα αποτελεί δύσκολη υπόθεση να πετύχεις το επιθυμητό ξανθό χρώμα στα μαλλιά. Αν βέβαια είστε απο τις τυχερές που το έχετε πετύχει , είναι σημαντική υπόθεση να το διατηρήσετε . 

  • Είναι απαραίτητη η χρήση προιοντων για βαμμένα μαλλια . Στην αγορά υπάρχουν πολλά σαμπουάν , conditioner και μάσκες τα οποία είναι για βαμμένα μαλλιά και υπόσχονται διατήρηση του ζωντανού χρώματος.

  • Πιο συγκεκριμένα , για τα ξανθά μαλλία είναι ωφέλιμο να χρησιμοποιούμε προιοντα μαλλιών που περιέχουν χαμομήλι και μέλι. Συνήθως προιοντα με τέτοια συστατικά τονίζουν ακόμα περισσότερο το ξανθό χρωμα.

  • Μια πολύ καλή μάσκα για ξανθά μαλλιά είναι το ελαιόλαδο μαζι με μια κουταλιά μέλι. Ανακατεύουμε τα δύο αυτά υλικά και τοποθετούμε το μείγμα σε στεγνά μαλλιά και τα αφήνουμε για 2-3 ωρες. Στη συνέχεια προχωράμε στο λούσιμο.

  • Ένα τρικ για τη διατήρηση των ψυχρών τόνων στα μαλλιά , είναι να μην λούζουμε τα μαλλιά μας με καυτό - ζεστό νερό . Δεν είναι περίεργο που γυναίκες απο μέρη γενικώς ψυχρά του εξωτερικού έχουν φυσικά ξανθά μαλλιά. Το κρύο νερό αποτρέπει το κιτρίνισμα - πορτοκάλισμα των μαλλιών.

  • Ένα ακόμη τρικ για να μείνουν τα μαλλιά σας λαμπερά και απαλά είναι μια λοσιόν που μπορείτε να φτιάξετε μονες σας. Βράζουμε χαμομήλι , το αφήνουμε να κρυώσει , το τοποθετούμε σε ενα άδειο μπουκάλι spray και ψεκάζουμε τα μαλλιά μας όταν είναι ακόμη υγρά. Δεν ξεβγάζουμε.

  • Τέλος , θα ήθελα να σας παρουσιάσω ένα προιον το οποίο , απο τη στιγμή που το χρησιμοποίησα , με έβγαλε ασπροπρόσωπη.

Πρόκειται για ένα ειδικό σαμπουάν για ξανθά μαλλιά , το οποίο εξουδετερώνει τα ανεπιθύμητα ρεφλέ των μαλλιών μας. Με άλλα λόγια διώχνει το πορτοκάλισμα , και το κιτρίνισμα των μαλλιών . Είναι της εταιρείας LORVENN και μου κόστισε γύρω στα 7 ευρώ. Η χρήση του πιστεύω είναι για μια φορά την εβδομάδα. Λούζεσαι με το σαμπουάν σου , μετά με αυτό και στη συνέχεια συνεχίζεις με το conditioner.

Ελπίζω να σας βοηθήσουν οι συμβουλές μου.
Είμαι εδώ για οποιαδήποτε πληροφορία.

39 σχόλια:

  1. Το χρησιμοποιώ το σαμπουάν της lorvenn και όντως έχει αποτέλεσμα... Αφαιρεί το κίτρινο χρώμα και κάνει αρκετά άσπρα τα μαλλιά... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι το πρώτο σαμπουάν αυτής της κατηγορίας που χρησιμοποιώ και είμαι πολύ ευχαριστημένη. :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία ανάρτηση!! Το σαμπουάν που μπορώ να το βρώ? Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο post! Έχω καστανά μαλλιά αλλά θα μεταφέρω τις συμβουλές σου σε γνωστούς! Γενικά η Lorvenn έχει καλά προιόντα για τα μαλλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ!!!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!1ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αυτά τα σαμπουάν τύπου silver είναι φοβερά.. αρκεί να μην το παρακάνουμε!
    και το λέω αυτό έχοντας πρόσφατη εμπειρία!
    εγώ χρησιμοποιώ, σε λογικά πλαίσια μέχρι τώρα, το silver της HELEN SEWARD, το οποίο είναι μπλε σαν σαμπουάν για να σπάει την κιτρινίλα, όπως λες παραπάνω, και είμαι κατευχαριστημένη
    λέω.. αφού λούζομαι και λούζομαι κάθε 15, δεν το κάνω κάθε βδομάδα για καλύτερα αποτελέσματα? και το έκανα! και όλα καλά! σταθεροποιεί πολύ καλύτερα το χρώμα! πανέμορφο..
    και μετά λέω.. αφού λούζομαι και λούζομαι κάθε βδομάδα, δεν το αφήνω και ένα τέταρτο στο κεφάλι για πιο έντονα αποτελέσματα? και όχι όλα καλά! τι το 'θελα? οι ανταύγειες, που είχα κάνει προ αμνημονεύτων χρόνων για νανοίξω το χρώμα μου, ήρθαν και ρούφηξαν το μπλέ και...............................
    δεν θέλω να πω τίποτα άλλο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αουτς! Αυτο πρεπει να πονεσε! και τι εκανες μετα?

      Διαγραφή
    2. λουζόμουν για ώρες να βγάλω ότι μπορώ - και καλά! και μετά ξαναπέρασα βαφή! σχεδόν μια βδομάδα μετά την προηγούμενη! χάθηκε το περισσότερο μπλέ, δεν μπορώ να πω, αλλά πήγα σαν στρουμφάκι να αγοράσω την βαφή! και μετά, με την επόμενη βαφή, έστρωσε τελείως..

      ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ 1ο: "παν μέτρον άριστον", όπως παντού..
      ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ 2ο: από τότε έχω απόθεμα στις βαφές!!

      Διαγραφή
    3. χαχαχα σε βισκω πολυ σωστη!

      Διαγραφή
    4. Δεν θα σταματήσω όμως να το χρησιμοποιώ. θεωρώ ότι το λάθος, ήταν καθαρά δικό μου και δεν θα επαναληφθεί..
      Εντωμεταξύ, έχω ρίξει και λίγο μέσα στο κανονικό σαμπουάν που χρησιμοποιώ κάθε μέρα.. λίγο όμως! αυτό σας το συστήνω ανεπιφύλακτα! χα χα!

      Διαγραφή
    5. καλη ιδεα και αυτη.βεβαια δεν νομιζω να το κανω. αν τα μαλλια μου δεν ηταν τοσο κατεστραμμενα θα το εκανα σιγουρα.και αυτο στο λεω γιατι καθε φορα που χρησιμοποιω το silver μια μικρη επιπλεον φθορα τη νιωθω παλι.οποτε προσπαθω οσο γινεται πιο λιγο κ σε αραια διαστηματα.

      Διαγραφή
    6. Δεν το 'χω νιώσει ποτέ αυτό με το δικό μου, απεναντίας τα αφήνει μαλακά και ξεμπλέκονται εύκολα. Μήπως φταίει η συγκεκριμένη μάρκα? Έχεις δοκιμάσει κάποιο άλλο?
      χα χα! σε ιντριγκάρω για νέα αγορά!!

      Διαγραφή
    7. χαχαχα...κοιτα την δουλεια που θελω την κανει.ετα χρησιμοποιω conditioner και μασκα κ ειναι ενταξει.αυτο που παιρνεις εσυ ποσο κοστιζει;

      Διαγραφή
    8. περίπου τόσο το παίρνω κι εγω.
      το προιόν είναι αυτο:
      http://www.exclusivehair.gr/show.php?PRD_Code=2010112517275325289179Doz8qdjX112545l2027
      αλλά εγώ το παίρνω από αποθήκη με είδη κομμωτηρίου στην Θεσσαλονίκη και η σελίδα τους είναι:
      http://www.helenseward.gr/epikoinonia
      παίρνω πολλά απο εκεί και είμαι απόλυτα ικανοποιημένη!

      Διαγραφή
    9. σε ευχαριστω πολυ.θα ριξω μια ματια :)

      Διαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολυ χρησιμες οι συμβουλες σου! Μιας και εγω ειμαι φανατικη ξανθια θα τις ακολουθησω!!

    http://dreamstylesplash.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελα να μαζευομαστε οι ξανθιες σιγα σιγα ;)

      Διαγραφή
  8. καλησπερα σας.πολυ ενδιαφερον αρθρο.κανει και για ανταυγειες αυτο το σαμπουαν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σούπερ άρθρο! Κι εγώ χρησιμοποιούσα τέτοιο σαμπουάν όταν ήμουν ξανθιά. Τώρα το ξαναπάω προς τα εκεί σιγά σιγά με ανταύγειες :p

    Σε έχω κάνει tag φιλενάδα
    http://smudgeitblenditrockit.blogspot.gr/2013/10/this-that-or-else-tag.html

    Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα πως μπορω ν σε βρω στ φμπ ν δώ το μαλλί σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! Πλέον δεν είμαι ξανθιά δυστυχώς καθώς προσπαθώ να επαναφέρω το μαλλί μου! Μπορείς να μπεις στη σελίδα του fb που έχω για το blog μου , η οποία υπάρχει στα πλάγια του blog αριστερά και έχω ανεβάσει φωτογραφία για το πως ήταν το μαλλί μου!

      Διαγραφή
  12. Που μπορούμε να βρούμε αυτό το σαμπουάν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτο το σαμπουαν δλδ μπορω να το χρησιμοποιησω σε μαλλι σαντρε ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα!!! Ευχαριστούμε για τις συμβουλές!! για μένα θα κάνει το σαμπουάν αυτο? έκανα ανταυγειες και βγήκαν πορτοκαλί!! μεγάλη απογοήτευση!:((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εχει 2 χρονια που κανω ανταυγειες ξανθιες και ρεφλε στα μαλλια μου... Ειμαι πολυ φοβιτσιαρα ομως με το μαλλι.... Σιγουρα εχει καλα αποτελεσματα? Υπαρχει περιπτωση, ακολουθωντας παντα τις οδηγιες του, να δημιουργηθει προβλημα?? Ευχαριστω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. βασικα εγω ειμαι φυσικη ξανθια κανει αυτο τ σαμπουαν..?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλησπέρα δεν μπορώ να πώ οτι με ξετρέλανε και ιδιαιτέρα!8εωρώ οτι ποιο καλή δουλειά κάνει της jean iver και είναι και 1.5 ποιο φ8ηνότερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δοκιμαστε το silver της lisap (σε κομμωτηρια θα το βρείτε).Εγώ χάρη σε αυτό σταμάτησα τα ρεφλε.Απίστευτο σαμπουάν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γεια σας.. Θα ήθελα να ρωτήσω τι ακριβώς προσφέρει αυτό το σιλβερ σαμπουάν σε κάστανα ανοιχτό μαλλιά.. Διότι με είπε η κομμώτρια μου να το χρησιμοποιώ και ακόμη δεν κατάλαβα τον λόγο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γεια σας.. Θα ήθελα να ρωτήσω τι ακριβώς προσφέρει αυτό το σιλβερ σαμπουάν σε κάστανα ανοιχτό μαλλιά.. Διότι με είπε η κομμώτρια μου να το χρησιμοποιώ και ακόμη δεν κατάλαβα τον λόγο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η λοσιόν με το χαμομήλι είναι καταπληκτική για τα μαλλάκια μου! Ευχαριστώ πολύυυυυυυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...