Google+ Followers

Αναγνώστες

Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2013

Castalia Laboratories Dermatologiques Paris



'' Η Castalia είναι μια σειρά προϊόντων υψηλής ποιότητας , φροντίδας και περιποίησης της επιδερμίδας που επικεντρώνεται στην υγεία , αφιερώνεται στην ομορφιά και βασίζεται στην επιστήμη ''

Πριν 2 εβδομάδες παρέλαβα από την εταιρεία αυτά τα προϊόντα. Να πω ότι είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζω προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρείας . Βέβαια για  προϊόντα φαρμακείου πάντα είμαι σίγουρη ότι θα είναι αποτελεσματικά .

Και επειδή βιάζομαι να σας τα παρουσιάσω , αφήνω τα πολλά λόγια...


Είναι από τη σειρά Sencial , η οποία είναι εξειδικευμένη για τις ευαίσθητες επιδερμίδες. Και επειδή εγώ συνήθως χρησιμοποιώ προϊόντα για ευαίσθητα άλλα και λιπαρά πρόσωπα , πιστεύω πως μου ταίριαξαν γάντι.

- Μasque Hydratant Apaisant 50 ml
Το πρώτο σωληνάριο είναι μία μάσκα ενυδατική , επουλωτική και καταπραϋντική για λαιμό και πρόσωπο . Η συγκεκριμένη μάσκα πιστεύω ότι είναι ότι πρέπει μετά από ένα peeling . Ένιωσα να καταπραΰνει όντως την επιδερμίδα μου. Δεν τραβάει καθόλου και έχει μια ευχάριστη μυρωδιά.

-Fluide Hydratant Apaisant TM 40 ml 

Το δεύτερο σωληνάριο πρόκειται για μια ενυδατική προσώπου με δείκτη προστασίας  SPF 15 . Η συγκεκριμένη ενυδατική έχει γίνει η αγαπημένη μου. Και αυτό γιατί προσφέρει ενυδάτωση , χωρίς όμως να αφήνει λιπαρότητα. Το γεγονός αυτό , την κάνει ιδανική και για βάση μακιγιάζ. Μόλις μου τελειώσει θα την αγοράσω  σίγουρα.


Οκ τα συγκεκριμένα δύο τα λάτρεψα. Είναι από τη σειρά Dermopur η οποία απευθύνεται σε λιπαρές επιδερμίδες με τάση ακμής.

-Creme Gommante 50 ml

Το πρώτο σωληνάριο είναι η θεϊκή μάσκα της σειράς. Μια μάσκα με λεπτούς όμως πολλούς κόκκους , οι οποίοι προσφέρουν άριστη απολέπιση και βαθύ καθαρισμό. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι καλύτερο και το χρησιμοποιώ συχνά , καθώς καθαρίζει το δέρμα μου σε βάθος. Είναι ιδανική για μαύρα στίγματα , κλειστούς πόρους και φαγέσωρες .

-Creme Matifiante Teintee 40 ml 

Άλλη μια μεγάλη αγάπη. Mία σμηγματορυθμιστική κρέμα προσώπου με χρώμα. Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν παρασύρθηκα από την μόδα των bb creams . Πίστευα ότι δεν είναι για το δικό μου δέρμα και θα μου έβγαζαν απίστευτη λιπαρότητα. Η συγκεκριμένη όμως  με άφησε πολύ ευχαριστημένη. Έχει μέτρια κάλυψη , με χρώμα που από τι κατάλαβα προσαρμόζεται στο χρώμα του προσώπου και προσφέρει ματ αποτέλεσμα. Για την ακρίβεια , χρειάζεται να απλωθεί γρήγορα , καθώς στεγνώνει γρήγορα και έτσι δεν μένει γυαλάδα πάνω στο πρόσωπο. Σίγουρα θα την πάρω ξανά! 

Από την ίδια σειρά χρησιμοποίησα και το gel καθαρισμού σε δειγματάκι , το οποίο μου άφησε καθαρό πρόσωπο ,χωρίς όμως να τραβάει και να γίνεται ξηρό.

Αυτά από εμένα κορίτσια. Θα χαρώ πολύ να ακούσω τις γνώμες σας.
Φιλάκια πολλά!

15 σχόλια:

  1. Χμμ τώρα ψήθηκα πολύ να τα δοκιμάσω! Ειδικά την σμηγματορυθμιστική κρέμα και την ενυδατική, γιατί σχεδόν όλες οι bb αλλά και οι ενυδατικές μου αφήνουν μια λιπαρότητα!

    Φιλάκια Ζαχαρούλα μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σου την συστήνω ανεπιφύλακτα κοπέλα μου! δεν θα απογοητευτεία καθόλου!
      Φίλάκια πολλα!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. κάποια από τα προϊόντα της περιέχουν από τα μη βλαβερά parabens.

      Διαγραφή
  3. Χρησιμοποιώ τη σειρά Dermopur εδώ και χρόνια και είμαι πολύ ευχαριστημένη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα γίνει πλέον και εμένα η αγαπημένη μου!

      Διαγραφή
  4. Ωραίο review!
    Και τα δυο από την σειρά Dermopur τα έχω και εγώ, την απολεπιστική κρέμα την χρησιμοποιώ και μου αρέσει, την κρέμα με χρώμα δεν την άνοιξα ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να το κάνεις Ελευθερία μου. Μου άρεσε πολύ.Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  5. Θα αναζητησω σιγουρα στο φαρμακειο την ενυδατικη για ευαισθητες επιδερμιδες. δεν μπορω την λιπαροτητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τοτε αυτη η κρεμα θα σου λυσει το προβλημα !

      Διαγραφή
  6. αααχ τι ωραιο review...με βαζεις σε πειρασμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω κοπελα μου! αξιζουν πραγματικα!

      Διαγραφή
  7. Καλησπερα!

    Μηπως ξερεις αν η σειρα Dermopur της Castalia περιεχει AHA?

    Ευχαριστω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...