Google+ Followers

Αναγνώστες

Τρίτη, 5 Νοεμβρίου 2013

Biocal - Dalon cosmetics

Καλησπέρα κορίτσια!
Το σημερινό μου post έχει να κάνει με μια σειρά προϊόντων της Biocal , τα οποία βρίσκω ιδιαίτερα οικονομικά , αλλά συγχρόνως και ποιοτικά!

Αφού τα δοκίμασα αρκετό καιρό , πάμε να δούμε την άποψη μου...


Ξεκινάω με το πολύ αγαπημένο μου και πολύ χρησιμοποιημένο Άργιλο Γαλλίας . Έναν πράσινο άργιλο σε μορφή πάστας που χρησιμοποιείται και σε πρόσωπο , αλλά και σε σώμα. Εγώ το χρησιμοποίησα σχεδόν μέρα παρά μέρα στο πρόσωπο μου καθώς πέρασα μια περίοδο που τα σπυράκια μου είχαν ξεσαλώσει . Έκανα πρώτα peeling και στη συνέχεια τοποθετούσα την μάσκα στο πρόσωπο μου. Στην αρχή νιώθεις πως καίγεται το πρόσωπο σου. Ιδιαίτερα σε σημεία με σπυράκια. Αυτό μου αρέσει πολύ γιατί νιώθω ότι τα καίει και ότι τα μαραίνει. Καθαρίζει τέλεια το λιπαρό πρόσωπο. Και έχει γίνει ένα από τα προϊόντα που θα ξαναγοράσω σίγουρα!



Η dalon βέβαια φρόντισε να βγάλει και άργιλο ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε επιδερμίδας. Και έτσι μπορείτε να βρείτε σε μορφή σκόνης Λευκή άργιλο για ξηρές επιδερμίδες και Κόκκινη άργιλο για θαμπές και ταλαιπωρημένες επιδερμίδες. Και αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως μάσκα προσώπου αλλά και ως μάσκα σιλουέτας .

**** Ο άργιλος μπορεί να χρησιμοποιηθεί  για κυτταρίτιδα , χαλάρωση στήθους καθώς συσφίγγει το δέρμα. ****


Σειρά έχουν οι βαζελίνες και το Baby oil. Πολυχρηστικά προϊόντα στο θέμα περιποίησης . Οι βαζελίνες είναι με άρωμα Vanilla και η άλλη Καρύδα! Και οι δύο περιέχουν χαμομήλι , καλέντουλα  και βιταμίνη Ε .  Μυρίζουν και οι δύο υπέροχα , αν και τείνω πιο πολύ προς στην καρύδα. Τις χρησιμοποιώ , μόλις κάνω μπάνιο σε αγκώνες , γόνατα και φτέρνες και έτσι μένουν απαλά.

**** Χρησιμοποιείστε την βαζελίνη αφού πρώτα έχετε τρίψει τις φτέρνες  σας με μια λούφα , λίγο πριν κοιμηθείτε .  Στην συνέχεια φορέστε κάλτσες και αφήστε να δράσει όλο το βράδυ. Το πρωί θα ενθουσιαστείτε ! ****

Το baby oil περιέχει και αυτό  χαμομήλι , καλέντουλα  και βιταμίνη Ε . Το απλώνω στα πόδια μου μετά το ξύρισμα και όσο είναι ακόμα βρεγμένη η επιδερμίδα. Αποτέλεσμα ? Απαλά πόδια , χωρίς ερεθισμούς! 



Συνέχεια έχουν τα lip balm της dalon και της Victoria Silk Touch.

Τα lip balm της Dalon με άρωμα βανίλια και σοκολάτα αντίστοιχα , ενυδατώνουν και δίνουν μια λάμψη . Βέβαια δεν μπορεί να παραλείψει κανείς , το υπέροχο άρωμα τους. Τα έχω συνέχεια στην τσάντα μου και δεν χάνω ευκαιρία να τα βάλω και να τα ξαναβάλω.

Τα lip balm της  Victoria Silk Touch σε άρωμα καρύδα και τσιχλόφουσκα .  Η μυρωδιά τους αποτελεί αφορμή να τα ανοίγω και να τα μυρίζω συνέχεια. Ειδικά την τσιχλόφουσκα. Είναι ελληνικά προϊόντα , χωρίς parabens και μπορείτε να τα βρείτε ακόμα και στα Jumbo. Eπιπλέον , τα προϊόντα μπορείτε να τα βρείτε και σε σούπερ μάρκετ Mασούτης.

Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά? 
Περιμένω τα σχόλια σας!
Φιλάκια

17 σχόλια:

  1. Ωραίο review! Όταν δοκίμασα την πράσινη άργιλο που έκαιγε κάπως το πρόσωπο τρόμαξα, αλλά έχεις δίκιο φαίνεται ότι κάνει δουλειά έτσι και τελικά το προτιμώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλα τα προιόντα φαίνονται υπέροχα και πολύ χρήσιμα για τη περιποιηση ολου του σώματος! Πολύ ωραίο review!:)xx
    Vasiliki, tell-a-beauty-story.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τον αργιλο τον λατρευω..εχει μπει πολλες φορες στα αγαπημενα,...πολυ ωραιο ποστ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα έχουμε δοκιμάσει και είναι όλα φανταστικά και πολύ οικονομικά!
    Το lip balm τσιχλόφουσκα δεν λείπει πλέον από την τσάντα μου!
    Stay in touch
    ~Chicates~
    http://chicates.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω δοκιμάσει το lip balm με άρωμα καρπούζι και μου αρέσει πάρα πολύ!!!Θέλω όμως να δοκιμάσω τον πράσσινο άργιλο μιας και έχω λιπαρό δέρμα!!!!!!

    http://beautyandmakeup-marw86makeup.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το lip balm σοκολάτα το φοράω συ-νε-χει-α ακόμα και στο σπίτι πάω έρχομαι και τσουπ βάζω, χιχι!
    Ενυδατώνει πολύ καλά τα χείλη και μυρίζει τέλεια!
    Τον άργιλο δεν τον έχω δοκιμάσει και θα τον ψάξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Teleio post kai panw sthn wra pou psaxnw maska proswpou,mhpws 8umasai kai timoules;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι πολυ οικονομικα προιοντα! για αυτο το λογο τα βρισκεις και σε σουπερ μαρκετ και στα jumbo! σιγουρα κατω απο πεντε ευρω!

      Διαγραφή
  8. Ολα υπέροχα, θα δοκιμασω σίγουρα την μασκα με πρασινο αργιλο! φιλια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τέλειο πόστ!! την πράσινη αργιλο την έχω κι εγώ και ειναι τελεια!τα υπολοιπα προιοντα που μπορω να τα βρω ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...