Google+ Followers

Αναγνώστες

Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2013

Gold christmas ...

Στην καθημερινότητα μου , δεν μου αρέσουν οι υπερβολές. Όπου βλέπω glitter , πούλιες και οτιδήποτε που λαμποκοπάει κάτι παθαίνω. Αλλά τι σου είναι το Christmas spirit ... Τα Χριστούγεννα όσο να'ναι πιστεύω δικαιούμαστε να το ρίξουμε και λίγο στο χρυσό... Κάτι η ατμόσφαιρα , κάτι η διάθεση οι χρυσές πινελιές μας μετατρέπουν σε gold goddess !


Ο δικός μου σούπερ συνδυασμός για τα βράδια είναι total black με χρυσές τσαχπινιές. Λατρεύω το συνδυασμό μαύρου με χρυσό. Έτσι σπάει η μαυρίλα άλλα και αναδεικνύεται καλύτερα ένα χρυσό αξεσουάρ.


Μια πολύ καλή επιλογή για christmas nail art είναι τα glitter . Προσωπικά , απεχθάνομαι τις υπερβολές σε όλα τα νύχια , και προτιμώ να βάφω μόνο τον παράμεσο με χρυσό glitter. 


Και αφού μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα συνεχώς ματ σκιές , ήρθε η ώρα να βγάλω στην επιφάνεια τις παλέτες μου με χρυσές αποχρώσεις . Ειδικότερα στην βραδιά του ρεβεγιόν ή σε κάποια έξοδο το χρυσό θα έχει την τιμητική του.

Τέλος , να σου πω πως δεν είμαι της υπερβολής. Δηλαδή δεν θα μου άρεσε καθόλου να ακολουθήσω όλα τα παραπάνω σε μια εμφάνιση. Αντίθετα , προτιμώ να επικεντρώνομαι σε ένα αξεσουάρ κάθε φορά .

Ποια είναι η γνώμη σου; Χρησιμοποιείς γενικά αυτό το χρώμα; Περιμένω με αγωνία να ακούσω τις απόψεις σου!
Μέχρι το επόμενo post φιλάκια  πολλά!

19 σχόλια:

  1. Πολύ καλή παρουσίαση,ούτε εγώ είμαι της υπερβολής και του γυαλιστερού,αλλά βρε κορίτσι μου έτσι όπως τα παρουσίασες θα αναθεωρήσω ...χιχι ;) !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Xaxaxa Κλεό σε εχω κόψει οτι δεν εισαι αλλα αφου αρχιζεις και αναθεωρεις ειμαι σε καλο δρομο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πίστεψε με σε πάρα πολύ καλό θα έλεγα,είμαι δύσκολη περίπτωση ....;)))))))))) !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάντα ήμουν του ασημί και όχι του χρυσού αλλά από φέτος έχει αρχίσει να μου αρέσει κι αυτό πάρα πολύ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνώ μαζί σου σχετικά με τα νύχια και μένα γενικά δεν μου αρέσουν τα φορτωμένα νύχια προτιμώ απλά και σικ!
    Το χρυσό μου αρέσει στο μακιγιάζ και το προτιμώ για επίσημες περιστάσεις ειδικά στα μάτια!
    Και συνδυασμός χρυσό και μαύρο στο ντύσιμο είναι πολύ καλός!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελευθερία μου όσον αφορά τα νύχια το έχω διαπιστώσει σε αυτά που φτιάχνεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μου αρεσε πολυ η ιδεα με το glitter στον παραμεσο! μαλλον θα το ακολουθησω για τις γιορτες! φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ειναι πολυ καλη ιδεα για τωρα τα Χριστουγεννα! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και γω επιλέγω το χρυσό πάντοτε για τα Χριστούγεννα! :)
    Σε έχω κάνει tag εδώ http://efilovesbeauty.blogspot.com/2013/12/its-christmas-time-tag.html
    Φιλιά xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Ζαχαρούλα! Πολύ όμορφη ανάρτηση!
    Σε καλώ με την σειρά μου να παίξεις το παιχνίδι τον Δέκα εντολών! Πέρασε από το "σπιτικό" μου για λεπτομέρειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σε ευχαριστώ πολύ! Θα περάσω μία βολτα απο το ''σπιτικό '' σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το post σου απλά είναι υπέροχο!!!!!!Λατρεύω τις σκιές σε χρυσή απόχρωση!!!
    Να σε ενημερώσω ότι σε έχω κάνει tag στο ~Sweater weather tag~
    θα χαρώ πολύ αν το κάνεις και εσύ!!!!!
    Μπορείς να δεις και το δικό μου

    http://beautyandmakeup-marw86makeup.blogspot.gr/2013/12/sweater-weather-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να είσαι καλά Μάρω μου! Πάω να το δω! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα καλώς σε βρήκα!
    Η αλήθεια είναι πως δεν έχω επιλέξει ποτέ χρυσό χρώμα, αλλά έχεις δίκιο θα έσπαγε ωραία το total black! Προτιμώ να παίρνω ρούχα ή αξεσουάρ όμως που θα μπορούν να φορεθούν και σε άλλες περιπτώσεις, όχι μόνο τα Χριστούγεννα!
    Τα κοσμήματα που επέλεξες είναι πολύ όμορφα και καθόλου υπερβολικά αν συνδυαστούν σωστά! καλή συνέχεια με χαμόγελο!

    http://www.positive-thinking-greece.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλώς ήρθες Κατερίνα !Μου αρέσει πολύ να σπάω έτσι την μαυρίλα!
    Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
    Φιλιά Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. http://prettywoman912.blogspot.gr/2013/12/tag-sweater-weather.html σε έκανα tag ελπίζω να το απολαύσεις ;) !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το είδα ,πριν δω το σχόλιο σου εδώ.όχι για να δεις πόσο πιστή αναγνώστρια σου είμαι!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...