Google+ Followers

Αναγνώστες

Τετάρτη, 25 Δεκεμβρίου 2013

Sweater Weather Tag!



Καλά Χριστούγεννα σε καθεμιά ξεχωριστά! Εύχομαι να περνάτε την σημερινή ήμερα με ανθρώπους που αγαπάτε και σας αγαπάνε ! 
Σήμερα Θεσσαλονίκη έχει κρύο ! Πολύ κρύο και βροχή! Πιστεύω είναι ότι πρέπει για σπίτι και χουχούλιασμα σήμερα! Και λόγω καιρού , σκέφτηκα να κάνω αυτό το Sweater Weather που με έκανε tag η αγαπημένη μου διαδικτυακή πλέον φίλη Κλεό από το Pretty Woman ! Eίναι τελικά απίστευτο το γεγονός ότι μπορείς να αναπτύξεις δυνατές σχέσεις μέσω του blogging! Και για να μην συνεχίσω με τα σιρόπια ας απαντήσω στις ερωτήσεις του tag!

1) Ποια είναι η αγαπημένη σου μυρωδιά σε κερί;

Η αγαπημένη μου μυρωδιά είναι η βανίλια , το πορτοκάλι και τα cookies ! Ο ναι ! Στα jumbo έχει κεράκια με άρωμα cookies! Tα λατρεύω!

2) Καφές , τσάι ή ζεστή σοκολάτα;

Λατρεύω τον γαλλικό! Μπορώ να πίνω πολλές ποσότητες καθημερινά , χωρίς να με πειράζει!

3) Ποιο είναι το νούμερο 1 αγαπημένο σου πράγμα τον Φθινόπωρο /Χειμώνα; 

Ο καιρός , το κρύο που σε κάνει να χουχουλιάζεις στον καναπέ , φορώντας τις αγαπημένες σου φλις πιτζάμες για το χειμώνα και για το φθινόπωρο το γεγονός ότι δεν σκας πλέον από τη ζέστη του καλοκαιριού!

4)Ποια τάση μακιγιάζ προτιμάς ; Τα σκούρα χείλη ή το eyeliner; 

Αν και φέτος τόλμησα αρκετές φορές τα σκούρα χείλη , θα παραμείνω πάντα πιστή στο eyeliner και στα έντονα βαμμένα μάτια! 

5)Ποιο είναι το αγαπημένο σου βερνίκι αυτό το Φθινόπωρο / Χειμώνα ; 

Ένα βερνίκι της NYX  σε χρώμα κυπαρισσι- μπλε ( Indigo blue ).

6)Αγαπημένο φθινοπωρινό /χειμωνιάτικο άρωμα;

Tο CRYSTAL της AVON! 

7) Αγαπημένο χριστουγεννιάτικο φαγητό; 

Οι λαχανοντολμάδες είναι χριστουγεννιάτικο ; Θα υπάρχει στο τραπέζι μας πάντως!

8) Skinny jean ή κολάν;

Kολάν!

9) Μπότες ή UGGS;

Μπότες! Απεχθάνομαι τις UGGS!

10) Καπέλα ή κασκόλ; 

Κασκόλ! <3

11) Τι καιρό έχει το φθινόπωρο εκεί που ζείτε;

Συνήθως αρχίζει και δροσίζει λιγάκι ο καιρός απο την κάψα του Αυγούστου! Και λίγο βροχή που και που!

12) Έχετε κάποιο αγαπημένο φθινοπωρινό/ χειμωνιάτικο τραγούδι ή απλά ένα τραγούδι που αγαπάτε αυτό το διάστημα;

Ακούω συνέχεια Μποφίλιου και Μόνικα τελευταία! Απλά τις αγαπώ!


Αυτές ήταν οι απαντήσεις μου! Ευχαριστώ πολύ την γλυκιά Κλεοπάτρα που με έκανε tag , και τώρα σταμάτα αυτό που κάνεις και πήγαινε τσέκαρε το blog της !

Ταγκάρω όλες τις διαδικτυακές blogoφιλες μου!
Περιμένω και τα δικά σας tag! 
Αφήστε μου Link αν το έχετε ήδη κάνει!
Φιλιά πολλά!



12 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά χαρούμενα κι ευτυχισμένα Χριστούγεννα Ζαχαρούλα μου! Χαίρομαι που είμαι πλέον η αγαπημένη διαδικτυακή σου φίλη έτσι ακριβώς αισθάνομαι κι εγώ.Δεν περίμενα μάλλον δεν πίστευα ότι μπορείς μέσω διαδικτύου ν αναπτύξεις πραγματικές φιλίες κι όμως τελικά τα πάντα μπορούν να συμβούν ! ! Πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου,περισσότερο μου άρεσε το φθινοπωρινό χουχούλιασμα ! Πολλά φιλιά ;) !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και σε σένα κοριτσάρα μου! Καλά Χριστούγεννα! Ακριβώς αυτό σκέφτομαι και εγώ! Φιλάκια πολλά και σε ευχαριστώ για όλα!

      Διαγραφή
  2. Το εκανα κι εγω!! Μου αρεσουν πολυ οι απαντησεις σου:):) Τα jumbo εχουν τα καλυτερα κερακια!!!! Επισης λατρευω τον γαλλικο δυστυχως ομως εμενα με πειραζει και περιοριοριζομε στη μια κουπα την μερα! χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχάριστω κοριτσι μου.κριμα που σε πειραζει.δεν θα άντεχα χωρις γαλλικό.. φιλακια!

      Διαγραφή
  3. Κυπαρισσί - μπλε ωραίο ακούγεται!
    Θα το κάνω κι εγώ το tag αλλά από τη νέα χρονιά μάλλον χαχα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. α ωραία το έκανες και εσύ & μάθαμε πράγματα για σένα!!
    να και το δικό μ! http://fashioneveland.blogspot.gr/2013/12/feel-32-sweater-weather-tag.html
    Καλές γιορτές!
    Φιλάκιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά!
    Ωραίες οι απαντήσεις σου και σε μένα αρέσει η Μόνικα και η Μποφίλιου έχουν καταπληκτικές φωνές!
    Το έχω κάνει και εγω, μπορείς να το δεις εδώ:http://diary-of-a-beauty-addict.blogspot.gr/2013/12/tag-sweater-weather.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Ελευθερία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ! Είναι καταπληκτικές φωνές!
      Πάω να δω και το δικό σου!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο tag!!Λατρεύω τα πουλόβερ και αυτό τον καιρό!!
    http://beautyholics2013.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. έχουμε πολλά κοινά! γύρω στα 3/4 των απαντήσεών σου, θα μπορούσαν άνετα να είναι και δικές μου απαντήσεις! χαχα! θες να δεις και το δικό μου? σε αναφέρω στα αγαπημένα tag που έχουν κάνει και έχω δει ή που θα ήθελα να κάνουν και να δω! φιλάκια!!
    http://greekblogforbeauty.blogspot.gr/2014/01/sweater-weather-tag.html

    α! και μην ξεχάσεις και τον διαγωνισμό μου που τρέχει!
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1439708109593931&id=567503126638817&stream_ref=10

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...