Google+ Followers

Αναγνώστες

Τετάρτη, 22 Ιανουαρίου 2014

It's a wishlist!

Ζούμε σε δύσκολες εποχές. Είναι τόσο εύκολο να πατήσεις μερικά κουμπιά και να βρεθείς ανάμεσα σε χιλιάδες πράγματα που θα ήθελες να κάνεις δικά σου. Όντας τελευταία αρκετά εξοικειωμένη στις αγορές μέσω ίντερνετ , έχω βάλει στο μάτι κάποια πραγματάκια και θέλω να σου δείξω. Σαφώς , αν σου έδειχνα όλα όσα θα ήθελα , ο blogger θα μου 'κανε παρατήρηση να σταματήσω.

Θα ξεκινήσω με ένα εργαλείο που τελευταία πήρα χαμπάρι. Πρόκειται για το BaByliss Pro Triple Barrel Waver .



Την είδα πρώτη φορά εδώ και μπορώ να πω πως ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά! Δεν χρειάζεται να ταλαιπωρείσαι για να γυρνάς την μασιά για να κάνεις μπούκλες. Το θέλω απεγνωσμένα.


Κυκλοφόρησε και η NAKED 3 από URBAN DECAY και την γλυκοκοιτάζω σε πολλά video στο youtube. Έχει σχεδόν όλα τα χρώματα που χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση και περιμένω τη στιγμή που θα γίνει δική μου.




Η επόμενη σίγουρη αγορά μου είναι το Βιολογικό Διάλυμα Πρόπολης . Ταλαιπωρούμαι εδώ και χρόνια με ακμή και τελευταία έχω ακούσει ότι το συγκεκριμένο είναι αποτελεσματικό. ( Και τώρα που είπαμε , για ακμή , έχω βρει έναν προϊόν που δεν είναι γνωστό αλλά έχει βελτιώσει πολύ το θέμα μου με την ακμή. Αν υπάρχουν κοπέλες που ενδιαφέροντε για ένα τέτοιο review θα το κάνω με χαρά γιατί πιστεύω αξίζει ).



Τέλος , σου δείχνω κάποια πράγματα που με κέρδισαν σε ένα site που βρήκα τελευταία . Πρόκειται για το www.chicnova.com  ένα site με πολύ ιδιαίτερα και υπέροχα ρούχα, παπούτσια , τσάντες , αξεσουάρ. Πιστεύω ότι στο συγκεκριμένο κάνουν πολύ καλή επιλογή , στο τι θα προβάλουν , καθώς όσα ρούχα είδα είναι ένα και ένα . Επίσης , υπάρχει πολύ μεγάλη ποικιλία στα printed leggings. Αν είσαι φαν , ρίξε μια ματιά, θα ξετρελαθείς! Αλήθεια τώρα οι κάλτσες με τα λαγουδάκια και οι floral δεν είναι υπέροχες; Λατρεύω κάτι τέτοια για μέσα στο σπίτι. Μου φτιάχνουν την διάθεση!

Θέλω να σταματήσω αλλά και αυτό το κάνω με το ζόρι. Μην με πεις και αχόρταγη. Ανυπομονώ να μάθω και εγώ τις μελλοντικές σου αγορές. 

ΥΓ.1: Μαμάκα! 31 Ιανουαρίου έχω γενέθλια. Ενημερωτικά το λέω. :p
ΥΓ.2: Έχει δοκιμάσει καμιά το διάλυμα πρόπολης; 

Μέχρι το επόμενο Post φιλάκια ρουφηχτά!

36 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα ολα ειδικά το πρώτο είναι φανταστικό!
    Να τα αποκτήσεις πολύ πολύ σύντομα σου εύχομαι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύχομαι να τα αποκτήσεις ΟΛΑ!!!!!!
    Την naked 3 την θέλω κι εγώ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι πραγματικα πολύ ωραία! σε ευχαριστω πολύ!

      Διαγραφή
  3. Σου εύχομαι να τα αποκτήσεις όλα, είναι όντως υπέροχα !!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα δυο πρωτα τα θελω κολασμενα...εννοειται θελουμε ποστ για την ακμη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν είναι πάααρα πολλά νομίζω έχεις καλές πιθανότητες να τα αποκτήσεις χιχι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν είναι πολλα!!! ευχομαι να τα αποκτησεις όλα :) φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά θέλω πάρα πολύ!!!!
    Υπέροχο post!!!
    xxx

    Giveaway στο blog μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αααχ αυτη η naked 3 ειναι ονειρο για ολες μας νομιζω!!! χαχα Η 2 που εχω παντως το αξιζει και με το παραπανω! Η τσαντα και τα καλτσακια ειναι τελεια!!! :)
    Να τα αποκτησεις ολα συντομα!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. και ειναι μονο λιγααπο αυτα που μου αρεσαν στο Chicnova. εχει πολυ ωραια πραγματα...σε ευχαριστω πολυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα κάλτσα και ειναι τοοοοσο γλυκά .Αυτο το εργαλείο για τα μαλλια πρεπει να ειναι τελειο αν το βρω θα το πάρω και εγω σίγουρα.φυσικα και το βιολογικό διάλυμα απο Apivita θα ειναι σίγουρα επόμενη αγορά μου.Φιλακιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα καλτσάκια είναι όντως πανέμορφα! αν το βρεις πουθενά ενημέρωσε με! Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Το εχει στο Pharmacy 295 με 30% εκπτωση στα 7.14 €.

      Διαγραφή
    3. Να σαι καλά βρε Κατερίνα μου! πάω να δω!

      Διαγραφή
  11. τι τέλειο το καλσόν μ ε τα λουλούδιαααα!!!!! μακάρι να τα αποκτήσεις!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλτσακια είναι! και στο Chicnova έχει πααααρα πολλά! με δυσκολία διάλεξα αυτά!

      Διαγραφή
  12. Amazing Post!!!Great Blog!!!

    I'm Your New Follower!!!

    Chiara xx

    www.concisioninstyle.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. :) Exoume genethlia tin idia mera!!!!

    Xronia mas polla!! ligoteres apo 2 meres emeinan!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αλήθεια! Χρόνια μας πολλά λοιπόν! να μας χαίρονται! :)

      Διαγραφή
  14. Αχ απιβιτα αγαπημένη!
    Πολύ ωραία η ανάλυσή σου!
    Μπράβο!
    Σμουάτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. το έχω καταλάβει οτι σου αρέσει κορίτσι μου! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αααχ τι ωραια!!!!! εχουμε την ιδια wishlist! ευχομαι ολοψυχα να τα αποκτήσεις όλα όλα και μάλιστα πολυ πολυ συντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. να σαι καλά κορίτσι μου!φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τελικά πιστεύω πως η Naked 3, δεν συμπεριλαμβάνεται στην wishlist ΜΟΝΟ όσων την έχουν.. χαχα!
    Εννοείται πως κι εγώ πεθαίνω για να την αποκτήσω!!
    Όλα υπέροχα!
    A! Σου έχω αγαπημένο tag! greekblogforbeauty.blogspot.gr/2014/02/tag.html
    και θα χαρώ να σε δω και στο πρώτο μου giveaway! φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. χαχαχα ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ εχεις...σε ευχαριστω κοριτσι μου....θα ρθω κ απο σενα φιλακιαπολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ ωραία wish list! Εύχομαι να τα αποκτήσεις όλα! Αυτή η Naked 3...τι να πω, αν δεν βγάλει πολλές οι εταιρία θα μαλλιοτραβηχτούμε στο τέλος, χα..χα..!!! Το διάλυμα προπόλης το πήρα την προηγούμενη βδομάδα κ το χρησιμοποιώ στην κηραλοιφή του μωρού που φτιάχνω, δεν το έχω βάλει στα σπυράκια ακόμα αλλά το διαβάζω και από άλλες κοπέλες και λέω να το δοκιμάσω. Κάνε review για το προϊόν που λες για τα σπυράκια, ενδιαφέρομαι!
    Φ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ok κορίτσι μου! είναι το επόμενο που θα κάνω! αα και εγώ θέλω από σένα αν το δοκιμάσεις σε σπυράκια να μου πεις εντυπώσεις!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...