Google+ Followers

Αναγνώστες

Δευτέρα, 10 Φεβρουαρίου 2014

Boyfriend's box-I'm so happy.


Δεν πρόκειται για ένα συνδρομητικό κουτί. Καμία σχέση! Κάτι καλύτερο θα έλεγα. Κάτι που μου έφτιαξε το σαββατόβραδο! Το Σάββατο που λες , είχα την γιορτή μου! Το αγόρι μου βέβαια έχει βρει το ευαίσθητο σημείο μου και αυτό είναι ΣΥΝ μου! Λίγο αυτά που μου πήρε ,λίγο το κουτί που τα έβαλε όλα μέσα , έλιωσα! Γενικά μου αρέσουν πολύ οι συνθέσεις δώρων. Δείχνει ότι ασχολήθηκε  ο άλλος και δεν σου πήρε ότι βρήκε μπροστά του.



Αχ αυτό το κουτί! Είναι ένα ξύλινο κουτάκι , που θυμίζει μπιζουτιέρα και ήδη διακοσμεί το δωμάτιο μου! Δεν είναι πραγματικά υπέροχο; 
Πάμε να δούμε πως ήταν μέσα; 


Όπως βλέπετε ανοίγοντας το καπάκι , μου είχε κολλήσει με λίγη κόλλα ( η οποία έφευγε εννοείται μόλις το έβγαζες) κάποια προϊόντα που δεν είχα από Essence και όμως ήταν ακριβώς τα χρώματα που θα διάλεγα! Πιο συγκεκριμένα μου πήρε αυτήν την παλέτα Sun club - glamour to go eyeshadow , ένα βερνίκι σε πολυ girly ροζ χρώμα , την παλέτα quatro - No. 09, μια παλέτα για smokey , η οποία συνοδεύεται τέλεια με το lipstick -frosted 01 .



Μέσα στο κουτί είχε ένα σετ μπάνιου από Τhe Rectory-Grace Cole , μια εταιρεία αγγλικής προελεύσεως που δεν την γνώριζα και είμαι πολύ χαρούμενη που θα το κάνω τώρα. Πιο συγκεκριμένα το σετ περιείχε αφρόλουτρο , κρέμα σώματος , άλατα μπάνιου , μια πετσετούλα και 2 bath fizzer. Έχουν όλα μια πολύ υπέροχη γλυκιά μυρωδιά , που μου θυμίζει αμύγδαλο! Τα κρατάω για στιγμές που θα έχω χρόνο και θα μπορώ να τα δοκιμάσω όλα με κεράκια και απαλή μουσική! Όπως το Bebe - Siempre Me quedara ας πούμε!

Αυτά από εμένα! 
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά; 

YΓ: Σ'αγαπώ πολύ... Ξέρεις εσύ...

Ζαχαρούλα

28 σχόλια:

  1. Ποσο αγαπη ρε φιλε...πολυ χαιρομαι...καλα το κουτι δεν υπαρχει..το λατρεψα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον αγαπώ τίποτα άλλο δεν λέω!

      Διαγραφή
    2. το γεγονος οτι αφιερωσε τοσο χρονο και εψαξε ειναι δωρο απο μονο του πιστευω

      Διαγραφή
  2. Το δωρο σου ειναι απλα πανεμορφοο..
    Και συμφωνω απολυτα με αυτο που λες, πως δειχνει οτι ασχοληθηκε ο αλλος και δε σου πηρε οτι βρηκε μπροστα του!
    Να ειστε παντα καλα και αγαπημενοι!
    Και εσυ κοριτσακι μου γλυκο, να χαμογελας παντα!
    Να τα χαρεις ολα<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μάρω μου! Να είσαι καλά! Και να χαμογελάς και εσύ! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Χρόνιαααα σου πολλά!!
    Και μεγειά σου ολα!ΠΟλύ γλυκός ο φίλος σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ ομορφα πραγματακια.Με γεια σου!! Ο δικος μ δεν ξερει καν τι ειναι σκιες και μανο :P xaxa!!

    http://dreamstylesplash.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με γεία σου και Χρόνια Πολλά! Ότι επιθυμείς σου εύχομαι! Ο φίλος σου είναι πολύ γλυκός, μπράβο του που ασχολήθηκε! Το κουτί είναι φοβερό!
    Φ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αχου τι γλυκο!!! μπραβο με γεια σου κοριτσακι μου και χρονια σου πολλα ζαχαρενια μου!!!φιλουρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφο και γλυκό κουτάκι να είσαι πάντα ευτυχισμένη Ζαχαρούλα μου ;) ! και πάλι σου στέλνω τις πιο όμορφες ευχές μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι συνδρομητικό κουτί να πάρεις μετά από αυτό!Μπράβο του για την κίνηση και τη σκέψη!Πολύ ωραία τα προϊόντα αλλά και το κουτάκι απλά υπέροχο!!!Χρόνια σου πολλά κουκλίτσα και πάντα σου εύχομαι να λαμβάνεις χαμόγελα, αγάπη και τέτοια όμορφα δωράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Μαράκι! να σαι καλά! φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Τι όμορφο!!!!!!!!!Όλα είναι πανέμορφα!!!!Να τα χαρείς όλα!!!!!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αυτό θα πει αγάπη. να μπαινει ο αλλος στον κοπο όχι μονο να σκεφτει τι σου αρεσει αλλά να προσπαθει για τις καλυτερες εκπλήξεις =) παντα ετσι χαρουμενη με τετοιες όμορφες στιγμες ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μπράβο στο αγόρι σου!! να τα χαρείς και πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλειο δώρο, μπράβο στο αγόρι σου!
    Ζαχαρούλα μου σε έχω κάνει tag στο food lovers tag, θα χαρώ να δω και τις δικές σου απαντήσεις <3
    http://maquillage-bylila.blogspot.gr/2014/03/food-lovers-tag-in-greek.html#comment-form
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολυ γλυκεια κινηση που δειχνει πολλα...υπεροχα και ολα οσα σου πηρε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...