Google+ Followers

Αναγνώστες

Τρίτη, 11 Μαρτίου 2014

Avon Clearskin Professional- Thermal Mask

Καλησπέρα , Καλησπέρα!
Επιστρέφω δριμύτερη για να σου δείξω ,ένα από τα δώρα που έλαβα από την κολλητή μου ( Δανάη ) , λόγω γενεθλίων . Πρόκειται για μια θερμαντική μάσκα προσώπου για καθαρισμό των πόρων από την σειρά Clearskin professional της AVON. 


Δεν είχα ξαναδοκιμάσει θερμαντική μάσκα και η αλήθεια είναι πως μου άρεσε πολύ η αίσθηση που προσφέρει στο πρόσωπο . Νιώθεις μια θερμότητα , χωρίς όμως να σε καίει . Προσωπικά νιώθω ότι με τη συγκεκριμένη μάσκα , λόγω της θερμότητας που προκαλεί , ανοίγουν οι πόροι. Και ακριβώς επειδή μου δίνει αυτή την αίσθηση , κάνω κάτι παράδοξο όσον αφορά τη χρήση της. Χρησιμοποιώ πρώτα αυτή τη μάσκα , περιμένω για λίγο να δράσει , ανοίγουν οι πόροι και αφού την ξεπλύνω , προχωράω στο scrub . Σούπερ καθαρισμός σε βάθος , για το δικό μου λιπαρό δέρμα με τάση ακμής.

Βέβαια , έχω ακούσει ότι ειδικότερα όταν έχεις λιπαρό δέρμα , δεν συνιστάται η χρήση scrub , καθώς το σμήγμα μεταφέρεται. Δοκίμασα να σταματήσω για λίγο καιρό την απολέπιση και δεν είχα καθόλου καλά αποτελέσματα. Δεν μπορώ να καταλάβω τι θετικό μπορεί να έχει κάτι τέτοιο στην επιδερμίδα , αλλά θα ήθελα να ακούσω και δικές σας γνώμες.

ΥΓ: Γλυκούλα Δανάη σ'ευχαριστώ για όλα και ήδη μου λείπεις!

Φιλιά πολλά!

32 σχόλια:

  1. δεν έχω δοκιμάσει ποτέ τέτοιου είδους μάσκα... φαίνεται όμως ενδιαφέρουσα. πολύ ενημερωτικό άρθρο! ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω πρωτη φορα δοκιμασα κ μου αρεσε πολυ!φιλακια :)

      Διαγραφή
  2. αν και αντιπρόσωπος δεν την έχω δοκιμάσει να το τόλμησω λες ; όσο για το scrub εγώ έχω μεικτή επιδερμιδα και κάνω απόλεπιση μια φορά την εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να τη δοκιμασεις!δινει πολυ ωραια αισθηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν καταλαβα...εκανες scrub και δεν ειχες καλα αποτελεσματα??εχουμε ιδιο τυπο δερματος οποτε λεω να το τολμησω για μια τετοια μασκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι με το scrub έχω πάντα καλά αποτελέσματα! απλά έχω διαβάσει οτι και καλά εμείς που έχουμε λιπαρό δέρμα με ακμή οτι δεν κάνει να κάνουμε απολέπιση!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία ανάρτηση και πολυ ωραίο το νεο μπλογκ σου!
    Το άλλαξες νομίζω ή κάνω λάθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άλλαξα την εμφάνιση του Ηλέκτρα μου! Να σαι καλά!

      Διαγραφή
  6. έτσι είναι συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, η μισή ομορφιά μην σου πω ολόκληρη εξαρτάται από έναν καλό και βαθύ καθαρισμό και όποιος είπε ότι οι λιπαρές επιδερμίδες δεν πρέπει να κάνουν απολέπιση λυπάμαι αλλά ήταν παντελώς άσχετος ! Πολύ ωραίο post Ζαχαρούλα μου ;) !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό! Ειδικά η λιπαρή επιδερμίδα , πιστεύω χρειάζεται οπωσδήποτε καθαρισμό!
      Σε ευχαριστώ Κλεό μου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ενδιαφέρον post δεν έχω δοκιμάσει κάποια θερμαντική μάσκα αλλά μου κίνησες την περιέργεια!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αξίζει να δοκιμάσεις! ειναι τέλεια η αίσθηση!

      Διαγραφή
  8. γενικά είμαι κι εγώ ευχαριστημένη από τις μάσκες αυτής της εταιρίας, όσο για την απολέπιση κι εγώ κάνω πάντα , νομίζω ότι είναι μεγάλη ανακούφιση για τη λιπαρή επιδερμίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ψαχνω να βρω που το διαβασααα.....και συμφωνουσαν και αρκετες απο κατω! φιλακια Δεσποινα...

      Διαγραφή
  9. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ θερμαντική μάσκα!
    Πολύ ενδιαφέρον ακούγεται!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. wraia fainetai..egw twra arxisa na erxomai se epafi me ta proionta ths avon k dilwnw enthousiasmenh!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχει θησαυρούς η AVON ! Kαλώς ήρθες στο blog μου!

      Διαγραφή
  11. prepei na einai ontws polu drastiki.. !!
    http://royalbreaks.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φαίνεται πάρα πολύ ενδιαφέρον προϊόν και δεν γνώριζα καν πως υπάρχει κάτι τέτοιο! Θα την ψάξω σίγουρα γιατί έχω κι εγώ λιπαρό δέρμα με μεγάλους πόρους! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Την είχαμε δει και εμείς και αμφιταλαντευόμασταν για το αν θα είναι αποτελεσματική. Μάλλον θα τη δοκιμάσουμε τώρα! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θα το δοκίμαζα, μετά από το review σου!

    xxx,
    Φρόσω
    Style Nirvana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πολώ ωραίο review-γενικά ότι έχω δοκιμάσει όμως απο Avon είναι πάρα πολύ καλό!!!πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχεις δίκιο! σε ευχαριστώ πολύ! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. teleio review!
    eimai prwti fora sto blog soy!poli kali douleia!
    elpizw na se dw suntoma kai sto diko m!

    keep in touch!

    vicky

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εγώ κοριτσάκι μου (ξέρεις ότι κι εγώ έχω θέμα με ακμή) όταν πήγα στο δερματολόγο και του ανέφερα για απολέπιση μού είπε μακριά,να ηρεμήσει πρώτα το πρόσωπό σου και μετά! Όπως επίσης και για καθαρισμό... Να φανταστείς δεν έχω κάνει ποτέ καθαρισμό και αναρωτιέμαι, κάνω καλά; Εσύ τί λες;
    Φιλάκια xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εμένα η δερματολόγoς μου (που έχω το ίδιο δέρμα με σένα) μου είπε ότι θα κάνει καλό η απολέπιση!Αρκεί να μην γίνεται πολύ συχνά και να είναι ήπια.Να μην γδέρνεις το δέρμα σου δηλαδή και το ερεθίζεις!
    Πολύ καλή φαίνεται η μάσκα!Νομίζω είχα χρησιμοποιήσει παλιότερα μια παρόμοια από avon!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...