Google+ Followers

Αναγνώστες

Κυριακή, 6 Απριλίου 2014

Diplona Pro- Hair Conditioner


Σε μια από τις εξορμήσεις μου στα κατάστημα των Hondos Center , προμηθεύτηκα αυτό το Conditioner. Να πω την αλήθεια την εταιρεία Diplona δεν την γνώριζα . Με μία γρήγορη ματιά που έριξα στο διαδίκτυο , διαπίστωσα πως είναι επαγγελματική γερμανική εταιρεία που ειδικεύεται στα προϊόντα περιποίησης μαλλιών.
Αυτό που με έκανε να αγοράσω το συγκεκριμένο conditioner , ήταν αρχικά η σχέση ποσότητας και τιμής ( γύρω στα 5 ευρώ τα 600 ml ) καθώς και το γεγονός ότι έχει πολύ βολική συσκευασία. 

Μου αρέσουν πολύ τα προϊόντα με αντλία , καθώς δεν υπάρχει περίπτωση να σπαταλήσεις προϊόν και έτσι σου κρατάει περισσότερο. Επίσης , τέτοια προϊόντα μου δίνουν την εντύπωση ότι δεν μαζεύουν μικρόβια με το άνοιξε κλείσε που μαζεύουν άλλα προϊόντα.

Το συγκεκριμένο conditioner δεν περιέχει Parabens και σιλικόνες. Είναι για μαλλιά κατεστραμμένα και ξηρά τα οποία έχουν υποστεί τεχνικές επεξεργασίες. Περιέχει argan oil , πρωτεΐνη και panthenol. Είναι σχεδιασμένο από τον Dieter Brunet ( Μπορείς να δεις ποιος είναι εδώ ).

Βρήκα και τα τρία συστατικά του , άκρως ενυδατικά και έτσι το αγόρασα.
Αν θα έβαζα βαθμό , θα του έβαζα 10/10. Μπορεί να με θεωρήσεις υπερβολική , αλλά ήθελα να γράψω για αυτό από την πρώτη κιόλας φορά που το δοκίμασα. Συγκρατήθηκα όμως και αποφάσισα να δω πρώτα , τι μου προσφέρει σε βάθος χρόνου και μετά να γράψω τις εντυπώσεις μου. Τα μαλλιά μου έχουν αρχίσει και αποκτούν ξανά τη γυαλάδα που είχαν πριν ξεκινήσω να τα βάφω. Νιώθω την τρίχα μου πιο γερή και ενυδατωμένη. Και αφού μου προσέφερε κάτι τέτοιο ένα conditioner , δεν μπορώ να φανταστώ τι θα κάνει η μάσκα της ίδιας σειράς.
Είναι σίγουρα το πρώτο προϊόν που θα ψάξω μόλις πάω Ηondos Center. Πλέον δεν χρησιμοποιώ leave in προϊόντα , καθώς νιώθω ικανοποιημένη με αυτό που προσφέρει. Επίσης , έχω να χρησιμοποιήσω και μάσκα από τότε που το αγόρασα.


Ένα από τα αρνητικά που βρήκα , είναι ότι λόγω της βαθιάς ενυδάτωσης που προσφέρει , βαραίνει αρκετά τα μαλλιά. Προσωπικά κάτι τέτοιο δεν με ενοχλεί καθόλου , καθώς το μόνο που με νοιάζει τη συγκεκριμένη στιγμή είναι η ενυδάτωση των μαλλιών μου , ώστε να γυρίσω πάλι στο αγαπημένο μου ξανθό! 

Προτείνω ανεπιφύλακτα να το δοκιμάσεις , αν το μόνο που σε νοιάζει είναι να ενυδατώσεις και να επαναφέρεις τα μαλλιά σου σε μια υγιή κατάσταση.

Φιλία πολλά!
Ζαχαρούλα!

30 σχόλια:

  1. Δεν το έχω δει ποτέ!!!!Θα το ψάξω όμως!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ούτε εγώ το έχω δει, φαίνεται ενδιαφέρον και του βάζεις και άριστα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άριστα με τόνο Κοραλλία μου! Δεν πιστεύω οτι θα απογοητεύσει κάποια!

      Διαγραφή
  3. θα το αναζητησω στο επομενο shopping therapy!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ ενδιαφέρον Post πάλι σε έξοδα θα με βάλεις χιχι ;) !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ποτέ δεν το έχω δει σε κατάστημα .Θα το αναζητήσω πάντως !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ούτε κι εγώ το έχω δει...μόλις θα ξεπαστρέψω κανένα μπουκάλι από αυτά που ήδη λεχω,θα το κοιτάξω!!!πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχ ποσο θελω να επαναφερω την τριχα μου στα συγκαλα της! αν κανει τοσο καλη δουλεια το conditioner δεν χρειαζεσαι τίποτα άλλο!!
    θα την κοιτάξω!
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ποσα λεφτά έχω χαλάσει για επανόρθωση :( ευτυχώς με βολεψε αυτό!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραίο review!! Εχω πάρει απο τα HOndos το shampoo του, όπως το λες πολύ βολικήη η συσκευασία και η τιμή πολύ καλή!! Αφού το βαθμολογείς με άριστα μάλλον που στην επόμενη βόλτα μου στα Hondos θα μπει στο καλάθι!! :) xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου αρεσει παρα πολυ η συσκευασια που ειναι με αντλια..πολυ πρακτικο...το γεγονος οτι περιεχει argan oil, το κανει σιγουρα ενα προϊον βαθια ενυδατικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φαίνεται πολύ καλό προϊόν! Οι Γερμανοί ξέρουν καλά από αυτά!
    Καλά αποτελεσματα!

    Φιλιά πολλά από τις Chicates
    http://chicates.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. euxaristo poly gia tin gnomi sou!

    PS: des to teleuteo look mou kai pes mou tin gnomi sou!

    Lady-Pa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ειχα πάρει παλιότερα το σαμπουάν για λάμψη από την ίδια σειρά!Ήταν πολύ καλό!!Αλλά μου βάραινε τα μαλλιά...θα δοκιμάσω σίγουρα αυτό το το conditioner που λες μιας και είναι τεράστιο και κάνει και δουλειά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γενικά βαραίνει και αυτό λόγω της βαθιάς ενυδάτωσης!

      Διαγραφή
  13. Πολύ ενδιαφέρον ποστ! Δεν την γνώριζα καθόλου αυτή την εταιρεία και σίγουρα θα ήθελα να δοκιμάσω κι εγώ κάτι για βαθιά ενυδάτωση κι επανόρθωση. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγώ πρόσφατα την ανακάλυψα ευτυχώωως! Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Πλάκα κάνεις!! Ούτε εγώ το έχω δει ποτέ, αλλά θα πάω αύριο-μεθαύριο να το ψάξω!!! Ελπίζω να υπάρχει και για κανονικά μαλλιά!! Υπέροχο!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν γνωρίζω δυστυχώς! εγώ το άρπαξα χωρίς να κοιτάξω πολλά! χαχαχαχα

      Διαγραφή
  15. Εχω αγορασει το σαμπουαν και την κρεμα μαλλιων απο καταστημα του Πειραια. Μου το συστησε η υπαλληλος για ξηρα μαλλια. Δεν ηξερα οτι υπαρχει και στο Χοντο. Ειναι πολυ καλα και οικονομικα προιοντα. Χαριζουν πολυ ενυδατωση σε αφυδατωμενα μαλλια. Η αντλια ειναι φοβερη. Δυο μειονεκτηματα υπαρχουν μονο. Α. Βαραινουν υπερβολικα τα μαλλια με αποτελεσμα να χρειαζονται πθο συχνο λουσιμο Β. Πολυ εντονη μυρωδια κατι το οποιο με ενοχλει. Παρολα αυτα τα θεωρω φοβερα προιοντα και δε θα δισταζα να τα αγορασω ξανα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Επιπλέον, πολύ καλά προιόντα για αφυδατωμένα μαλλιά αλλά σαφώς πιο ακριβάανπάρουμε υπόψην τα ml είναι της Aussieτο σαμπουάν και η κρέμα μαλλιων Moist Miracle. Επίσης, βαραίνουν τα μαλλιά όχι όμως τόσο όσο τα Diplona. Μυρίζουν επίσης έντονα όμως πιο ευχάριστα από τα Diplona.Αναφορικά με τις τιμές τρέχουν διάφορες προσφορές κατά περιόδους που τα κάνουν αρκετά προσιτά. Πχ. 1+1 δώρο Δεν έχουν αντλία. Ένα άλλο ενυδατικο προιον με ευχάριστο άρωμα είναι της Bead Head (πράσινη σειρά) για μεσαία ενυδάτωση. Δεν ξέρω αν κυκλοφορούν Ελλάδα πάντως στο εξωτερικό είναι διαδεδομένα. Είναι μπουκάλια του ενός λίτρου με αντλίες. Η τιμήανάλογη των προιγουμένων αν αναλογιστούμε την ποσότητα. Υπάρχει και η κόκκινη σειράτης ίδιας εταιρείας. Είναι για πλούσια ενυδάτωση. Δεν την έχω δοκιμάσειγιατί φοβάμαι ότι θα βαραίνει υπερβολικά όπως τα Diplona. Τέλος, η πιο φτηνή και τέλεια κρέμα μαλλιών που κάνει θαύματα είναι της Οxzenne με μπύρα Πάντα υπάρχει έστω 1 μπουκάλι στο μπάνιο μου. Τέλος, αν βαριέστε τη διαδικασία σαμπουάν και κρέμα συστήνω το σαμπουάν Nutrition της Υves Rocher.Ενυδατώνει μαλλιά...φαίνονται πλούσια...με όγκο και χτενίζονται πανεύκολα χωρίς επιπλένο προσθήκη conditioner. Ιδίως οταν δεν υπάρχει χρόνος. Στην Ελλάδα είναι διαθέσια και στα Νotos. Και προσιτές τιμές ειδικά σε περίπτωση εκπτώσεων. Έχει η εταιρεία και φοβερά αρώματα ντουζ. Γενικά με τα πολύ ενυδατικά προιόντα τα μαλλια βαραίνουν λίγο η πολύ. Και δεν είναι σωστό να λουζόμαστε κάθε μέρα με τέτοια προιόντα. Χρειάζεται μέτρο. Αυτά περί μαλλιών☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...